حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تایید شد: تولید اسمارت‌فون‌های پیکسل بر عهده اچ‌تی‌سی قرار دارد

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، اخبار، گوگل

روز گذشته پس از مدت‌های انتظار گوگل بر روی صحنه رفت و از دو دستگاه بسیار جالب رونمایی کرد. بر روی این دو دستگاه نوشته شده است “designed and built by Google” و بر خلاف شایعه های قبلی هیچ صحبتی از اچ تی سی نشده است. پس با یک دید اولیه می‌توان گفت گوگل برای اولین بار رسما وارد تولید سخت‌افزار و اسمارت‌فون شده است. پس آیا تمام شایعات قبلی دروغ بوده است؟ خیر! دست نگاه‌دارید. در ادامه همراه باشید.

جف گوردون، مدیر ارشد ارتباطات جهانی آنلاین شرکت اچ تی سی در طی ایمیلی به وب سایت فون‌آرنا این موضوع را تایید کرد که شریک اصلی گوگل در تولید دستگاه‌های پیکسل شرکت اچ تی سی است. این اولین باری نیست که اچ تی سی به سراغ تولید دستگاه‌هایی به سفارش گوگل رفته است. در سال ۲۰۱۰ با رونمایی از نکسوس وان تواسنت توانایی خود را برای تولید دستگاه‌هایی زیر پرچم گوگل ثابت کند.

اما این گوگل که دیشب بر روی صحنه رفته بود، همان گوگلی نبود که سال گذشته دستگاه‌های نکسوس را معرفی کرد. گوگل همه چیز را تغییر داده است و در خط مش جدید خودش به عنوان پیکسل قرار نبود نام شرکت تولید کننده ذکر شود.

google-pixel-and-pixel-xl-3

پس می‌توان گفت در نکسوس قرار بود که برند‌های دیگر هم از نظر فروش و برند سودی را در میان نام گوگل داشته باشند اما در سری پیکسل این سود صرفا پشت صحنه خواهد بود و نام پیکسل است که در آینده بزرگ می‌شود. با این حساب نیازی نیست که بدانیم در نسل‌های بعدی چه شرکتی به عنوان شریک اصلی گوگل انتخاب می‌شود زیرا اگر کمی و کاستی باشد، این گوگل خواهد بود که جواب اول و آخر را می‌دهد.

حرکت گوگل شباهت زیادی به حرکت اپل دارد. مثل این است که بگوییم آیفون‌های تولید شده باید نام و لوگو فاکسکان را داشته باشند! در صورتی که طراحی توسط شرکت دیگری خواهد بود. نظر شما چیست؟ آیا در این میان شرکت هایی که به عنوان شرکای اصلی انتخاب می‌شوند، می‌توانند سر خط طراحی در نسل‌های آتی باشد؟

 

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Confirmed-Google-Pixel-and-Pixel-XL-are-manufactured-by-HTC_id86174″]www.phonearena.com[/button]
اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad_ma

درسته پتانسیل تولید HTC پایینه اما HTC و سونی دو برند با کیفیت اندرویدی هستند .
گوگل که ۲۴ ساعته پشتیبانی میکنه و پاسخ گو هست هرچند سودش نسبت به نکسوس برای تولید کننده کمتره ولی حداقل به خط تولید HTC فشار میاره برای تولید بیشتر و با کیفیت

رضا

دوستان ترنجی تعطیل شده ۳ روزه هیچی نمیزارن از دیجیاتو اخبار و دنبال میکنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....