حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر مفهومی Ocean منتشر شد؛ آقای خاص HTC بزودی از راه خواهد رسید

نوشته

7 سال قبل | 7 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، اخبار، مطالب ترنجی

هفته پیش بود که اخباری در خصوص Ocean منتشر شد. در ابتدا تصاویری توسط یکی از طراحان HTC با نام Danelle Vermeulen منتشر شد که به سرعت برق و باد از فضای مجازی حذف شد. هیچ چیز در اینترنت حذف شدنی نیست و اگر شما یک تصویر را برای حتی یک ثانیه در اینترنت به اشتراک بگذارید دیگر نمی‌توانید به صورت کامل آن را خاطره این غول بی شاخ و دم پاک کنید.

با ترنجی همراه باشید…

پس از آن‌که اطلاعاتی در خصوص Ocean منتشر شد منبع مطلع دیگری گفت که Ocean اسم یک تلفن خاص نیست بلکه اسم یک سری جدید از تلفن‌های HTC است که بزودی روانه بازار خواهد شد. براساس آخرین اطلاعات اچ تی سی در حال توسعه و ساخت سه تلفن با نام‌های Ocean Master و  Ocean Note و Ocean Smart است که ظاهرا دارای ویژگی‌های منحصر به فردی می‌باشند. بیاید قبل از آن‌که اچ‌تی‌سی خودش شخصا دست به انتشار تصاویر کند ، نگاهی زیر چشمی به این سری داشته باشیم.

این دستگاه به طور کلی فاقد دکمه فیزیکی است!!! و حتی در رندرها چیزی در این خصوص مشاهده نمی‌شود. تصور کنید برای روشن کردن تلفن باید از ژست‌های حرکتی خاص یا یک دکمه‌ی نرم‌افزاری خاص استفاده کنید. هنوز نمی‌توانیم درک درستی از این موضوع داشته باشیم ولی احتمالا با یک چیز جالب طرف باشیم. در اطراف بدنه گوشی جاهای خالی خاصی دیده می‌شود که با رنگ مشکی مشخص شده‌اند. ممکن است این بدنه این تلفن تمام لمسی باشد و به برخی از حرکت‌ها و اعمال حساس باشد.

اگر منتظر حذف پورت ۳٫۵ میلیمتری هدفون در تلفن‌های HTC هستید باید بگوییم که این اتفاق در سری Ocean خواهد افتاد. همچنین این تلفن‌ها دارای پورت USB Type C خواهند بود. هنوز اطلاعات دقیقی در این خصوص در دست نداریم.

این را در نظر داشته باشید که ممکن است همه چیز در نطفه خفه شود و هیچگاه شاهد معرفی Ocean به صورت رسمی نباشیم. همواره طرح‌های مفهومی جذاب بوده‌اند ولی بسیاری از آن‌ها به واقعیت نپیوسته است.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/HTCs-button-less-Ocean-smartphone-is-vividly-imagined-in-leak-based-renders_id86045″]PhoneArena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad.danesh

دوستان اپدیت ماهیانه نوت ۵ اومده نصب کنید خیلی خوبه حجمش هم کمه … در ضمن دوستانی که گوشی سامسونگ دارن و دوس دارن رنگ سفید صفحه نمایششون مثل ال سی دی ها باشه برنامه screen Adjuster رو نصب کنن و رنگ ابی رو بزارن روی ۷

milad.danesh

البته بیشتر از ۷ هم میتونید بزارید ولی دیگه خیلی شبیه ال سی دی میشه و اون حس و حال امولد رو میبره

mehrdad_ma

امیدوارم دوباره HTC به زمان اوج برگرده
زمانی که هرساله با نوآوری گوشی معرفی میکرد و سومین فروشنده بود .
اقیانوس !!! اسم قشنگیه
اگر گوشی هیچ دکمه فیزیکی نداشته باشد چند مزیت دارد :
خیلی ساده و با دردسر کمتر ضد آب میشود
دیگر دکمه فیزیکی ندارد که آسیب ببینند
از بخش جسترها میشه استفاده های زیادی برد مثل زوم کردن تنظیمات افکت ها و ….
امیدوارم فقط

Pouya

اگه دوتا دوربین رو مثل ام ۸ طراحی میکرد قشنگ تر بود

Samsung.38922

برام سواله وقتی گوشیو تو دست میگیری این دکمه های لمسی هی برای خودشون کار میکنن چجوریه این.

mehrdad_ma

چهارتا سنسور در گوشه ها داره
حتما طراح فکر اینشم کرده

REZA

این گوشی حتی کلیدای کم و زیاد صداش هم لمسیه،کلیپش و دیده بودم ،ماله یکی دو هفته پیشه این خبر!
طراحشم همون طراحه ام۸ هست!این یعنی پرواز!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com