حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ترنج‌اَپ: Polyforge ؛ چالشی جدید

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، iOS، ترنج‌اپ، سرگرمی و بازی

کمی در دنیای جدیدی زندگی کنید. Polyforge عنوان بازی فوق‌العاده جذابی است که توانسته در مدت کم طرفداران زیادی پیدا کند. محیط بسیار زیبا و استفاده از موسیقی مناسب و دیگر عناصر زیباساز در فضا و داستان بازی این بازی را به یکی از سرگرم‌کننده ترین بازی‌ها تبدیل کرده است.به طور کل اگر بخواهیم این بازی را به بازی دیگری تشبیه کنیم باید بازی aa را با این بازی مقایسه کنیم ولی به طور حتم بازی polyforge برتری قابل توجهی دارد و از آن حالت خسته کننده و تکراری بیرون آمده است.

کاراکتر اصلی بازی که شما مسئولیت اداره و کنترل آن را در دست دارید یک مثلث متحرک است که به صورت دایره وار در مداری بدور چند ضلعی که قسمت اصلی بازی است می‌چرخد. این چند ضلعی دقیقا در مرکز بازی قرار دارد و هدف اصلی مثلث نام برده است. این چند ضلعی در مراحل اولیه دارای اضلاع کمی است ولی هرچه که بیشتر مراحل را پشت سر بگذارید تعداد اضلاع بیشتر خواهد شد.

شاید از خود بپرسید که مثلث و این چند ضلعی چه ارتباطی به یکدیگر دارند؟ در یک کلام این دو شکل را می‌توان دشمن یکدیگر دانست و آن‌ها را درحال جنگ و مبارزه تصور کرد زیرا مثلث چرخنده با اراده شما به سمت چند ضلعی حرکت خواهد کرد و به آن اصابت می‌کند. با لمس کردن صفحه‌نمایش مثلث به سمت یک ضلع پرتاب می‌شود ولی باید نهایت دقت و تمرکز خود را به کار گیرید تا مثلث را به یک ضلع تکراری پرتاب نکنید وگرنه بازی را می‌بازید و باید از اول شروع به کار کنید.

درحالی که این بازی دارای گیم پلی به شدت ساده است ولی برای پشت سرگذاشتن مراحل این بازی نیاز بسیار زیادی به تمرکز دارید و ممکن است برای پشت سرگذاشتن بعضی مراحل چندین ساعت وقت خود را تلف کنید!کمی عقب‌تر از فضای خاص و هیجان‌انگیز این بازی برای شما گفتیم ولی نکته قابل توجه‌ای که به آن اشاره نشد وجود موسیقی پس‌زمینه بی‌نظیر و هماهنگی افکت‌های صدایی با کاراکترها است و به همین علت جو بازی به صورت عجیبی فضایی جلوه داده می‌شود. این بازی برای پلتفرم‌های اندروید و ios  عرضه شده است و پیشنهاد ما به شما دریافت و لذت بردن از این بازی است.


googleplay

appstore

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سروش نصرپور
سروش هستم. گرافیست ترنجی و عاشق دنیای اپلیکیشن‌ها و تکنولوژی