حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید 8.1 به کاربران اجازه می‌دهد تا اطلاعات خود را پس از راه‌اندازی اولیه گوشی بازیابی نمایند

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | Android، اخبار، ترنجی، گوگل

اندروید 8.1 اولین نسخه‌ی بروزشده‌ی اندروید اوریو می‌باشد، در حال حاضر کاربرانی که دارای گوشی‌های گوگل پیکسل می‌باشند می‌توانند دستگاه‌های خود را قبل از آنکه اندروید 8.1 به طور عمومی منتشر شود، به نسخه‌ی آزمایشی این سیستم عامل بروزرسانی نمایند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بروزرسانی جدید دارای تغییرات قابل توجهی نظیر قابلیت ادغام و یکپارچه سازی گوگل کروم و اس‌ام‌اس و دکمه‌های ناوبری خودکار برای راحتی استفاده‌ی کاربران و عدم هدر رفت زمان در هنگام استفاده از این برنامه‌ها می‌باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های جدیدی که در اندروید 8.1 اوریو مشاهده شد، امکان بازگردانی داده‌ها از یک حساب کاربری گوگل (Google account) پس از انتخاب گزینه‌ی مربوط به آن در زمان راه اندازی اولیه‌ی گوشی هوشمند می‌باشد.

این قابلیت توسط Henry Roggy در زمانی که تغییراتی در حساب کاربری خود در گوگل پلاس مشاهده کرده بود، کشف شد.

اندروید 8.1 به کاربران اجازه می‌دهد تا اطلاعات خود را پس از راه‌اندازی اولیه گوشی بازیابی نمایند

اگر هم اکنون می‌خواهید از طریق تنظیمات گوشی خود این کار را انجام دهید، به بخش تنظیمات در منوی خود رفته و به دنبال بنری بگردید که امکان تکمیل این فرآیند را برای شما فراهم کرده است و سپس گزینه‌ی “Finish setup” را لمس کرده و مراحلی را که ممکن است در زمان راه اندازی اولیه گوشی خود رد کرده‌اید، ادامه داده و فرآیندهای آن را تکمیل نمایید.

این قابلیت شامل بازگردانی داده‌ها زا حساب جیمیلی می‌باشد که قبلا در گوشی خود از آن استفاده می‌کردید. این قابلیت یک تغییر قابل توجه در سیستم عامل محسوب نمی‌شود اما موردی که بسیار مورد بسیار به چشم می‌خورد این است که گویا گوگل اکنون به جزئیات بیشتر توجه می‌کند.

از این دست تغییرات می‌تواند بسیاری از مشکلات کاربران گوشی‌های اندرویدی را برطرف نماید و تجربه‌ی بهتری در زمان استفاده از این سیستم عامل به کاربر ارائه دهد.

 

دیدگاه شما در خصوص این تغییر جدید در سیستم عامل اندروید 8.1 چه می‌باشد؟ آیا به نظر شما این امکان کاربردی می‌باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad

عالیه. البته با این اوضاع نت حجمی ما خیلی ها بک آپ گیری اتوماتیک رو خاموش میکنن. در کل قابلیت خوبیه.

Peiman

به نطر قابلیت خوبی میاد هرپند زیاد به کار من نمیاد

ahmad

من متوجه نشدم یعنی چه اطلاعاتی رو برمیگردونه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h