حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی در فکر رونمایی از یک ساعت‌هوشمند با سیستم‌عامل تایزن است

روند تکامل ساعت‌هوشمند در اکوسیستم اپل به یک مرحله اساسی رسیده است و می‌دانیم که هدف جیست و تمام تلاش توسعه‌دهندگان هم در این راستا قرار دارد. اما این قضیه در مورد ساعت های هوشمند اندرویدی کامل برنامه ریزی نشده است. درست است که گوگل با رونمایی از اندروید ور قدم بسیار محکمی را قرار داد اما هنوز هستند شرکت هایی که یا شخصی سازی‌های زیادی را اعمال می‌کنند و یا همانند سامسونگ به سراغ تایزن رفته اند. انتخاب تایزن از سوی سامسونگ چند دلیل قانع کننده مثل سرعت و بهینه سازی بهتری باتری را داشت. اکنون با خبر شده ایم که گویا هوآوی هم قصد دارد به سراغ تایزن برود. در ادامه همراه باشید.

گزارش امروز توسط رسانه های کره جنوبی منتشر شده است و نشان دهنده علاقه شرکت هوآوی به استفاده از سیستم‌عامل تایزن در ساعت‌های هوشمند خودش است. هنوز هوآوی این موضوع رو رسمی اعلام نکرده است اما اگر به اخبار چند ماه پیش نگاهی داشته باشید متوجه خواهیم شد که رونمایی از یک ساعت هوشمند جدید توسط هوآوی نزدیک است.

در آن موقع هوآوی اعلام کرده بود که منتظر تامین یک سری قطعات است. اگر گزارش منتشر شده توسط JoongAng درست باشد، هوآوی هم همراه سامسونگ به سراغ ساعت‌های هوشمند تایزنی خواهد رفت. استفاده از سیستم‌عاملی که بر پایه لینوکس طراحی شده است ساعت‌های هوشمند هوآوی را می‌تواند متحول کند.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

یکی از محکم ترین دلایلی که می‌توان برگ برنده تایزن باشد و عاملی برای مهاجرت از اندروید ور، میزان شخصی‌سازی است که این بار گوگل بسیار سفت و سخت گرفته است. در سیستم‌عامل اندروید ور شما اجازه تغییرات زیادی را ندارید اما در تایزن شرکتی همانند هوآوی می‌تواند تغییرات زیادی را اعمال کند و عملا یک لباس کاملا اختصاصی را شکل دهد. تایزن بر روی ساعت‌های هوشمندی چون گیر اس ۲ و یا اس ۳ عملکرد بسیار خوبی از خودش نشان داده است. این عملکرد خوب شامل بهینه سازی رم، مصرف پردازنده و سینک اطلاعات است.

فعلا نمی‌توان صحبت قطعی در این مورد داشته باشیم اما در توسعه تایزن توسط سامسونگ شک نداریم پس بعید نیست با جذب شرکت‌هایی چون هوآوی این سیستم‌عامل را بیشتر در میان کاربران نشان دهد. نظر شما چیست؟

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Huawei-rumored-to-build-its-own-Tizen-based-smartwatch_id85924″]www.phonearena.com[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi.ak

چرا تایزن؟

●▬▬๑۩̮GOOOOOGᒪᕮ ۩๑▬▬▬●

چون بهترینه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....