حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

محصول سال آینده اپل آیفون ۸ نام خواهد داشت

نوشته

7 سال قبل | 9 دیدگاه | اپل، حتما بخوانید، شایعات

تنها چند هفته از عمر آیفون ۷ و آیفون ۷ Plus می‌گذرد با این وجود اپل سخت مشغول کار روی نسل آینده‌ی این گوشی‌های هوشمند است. بر اساس گزارش Business Insider یکی از کارمندان این شرکت از تولید سخت‌افزارهای آیفون ۸ در اسرائیل خبر داده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید

این کارمند شرکت اپل که طبیعتاً نخواسته نامش فاش شود، در مرکز اپل هرزیلیا (نزدیک به تلاویو) کار می‌کند. این مرکز طبق اعلام تیم کوک مدیرعامل اپل دومین مرکز بزرگ تحقیق و توسعه‌ی این شرکت در جهان است. درحالی‌که این کارمند جزئیات بیشتری درباره‌ی آیفون ۸ را فاش نکرده است اما اعلام کرده که این محصول یک طراحی انقلابی خواهد داشت و از ظاهری کاملاً متفاوت با دو سری قبلی آیفون ۷ و آیفون ۶ بهره می‌برد؛ به‌علاوه مطابق رسم چندساله‌ی اخیر اپل این محصول در زمینه دوربین هم نسبت به نسل‌های قبلی پیشرفت محسوسی خواهد داشت.

پیش‌تر هم این خبر که محصول سال آینده‌ی اپل از صفحه‌نمایش دو طرف خمیده‌ی تولیدشده توسط سامسونگ بهره می‌برد را شنیده بودیم؛ حالا اگر این خبر را در کنار طراحی انقلابی ذکرشده توسط کارمند اپل قرار دهید احتمال صحت این موضوع را افزایش می‌دهد.

اما آیا واقعاً نام محصول سال آینده‌ی اپل آیفون ۸ خواهد بود؟ اگر بر اساس رسم چندساله‌ی اخیر این شرکت قضاوت کنیم محصول سال آینده این شرکت باید نسخه‌ی پیشرفته‌تر از آیفون ۷ باشد و آیفون ۷s نام بگیرد اما با توجه به تغییرات عمده‌ای که به نظر می‌رسد اپل تصمیم دارد در محصولات سال آینده‌ی خود ایجاد کند این محصول انقلابی به یک نام جدید نیز نیاز دارد بنابراین انتخاب نام آیفون ۸ برای پرچم‌داران این شرکت در سال ۲۰۱۷ منطقی به نظر می‌رسد.

سخنگوی رسمی اپل هم مثل همیشه در پاسخ به سؤالی در مورد این خبر اعلام کرده که این شرکت علاقه‌ای ندارد در مورد شایعات و حدسیات به‌صورت رسمی اعلام نظر کند؛ نظر شما دراین‌باره چیست؟

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/iPhone-8-name-mentioned-by-Apple-employee-handset-already-in-development-for-next-year_id85917″ size=”btn-medium”]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali

یعنی ۷s نداریم؟؟

نیما

کلا لابی یهودی ها خیلی خیلی قویه.
این تنها دلیلیه که اسراییل انقدر قدرتمند شده. وگرنه خود این کشور روی نقشه گمه !

mohamad191

فکر کنم شرکت هایی که تو اسراییل فعالیت میکنند تخفیف مالیاتی دارند برای همین گولل و اپل اونجا شعبه دارن .

Mahdi.ak

لطفا خبر هک ایمیل های یاهو رو هم پوشش بدین
ممنون

Peiman

برای ورود به سایت باید به راست اسکرول کرد
کی مشکلات ریزو حل میکنید؟؟؟؟؟؟

گلکسی نوت بمب

سایت تو موبایل اصلا بالا نمیاد. فقط واسه دو ثانیه صفحه اول سایت میاد بعدش یه صفحه سفید

آقا تو رو خدا به همون وضعیت قبلش برگردونید. نخواستیم بهتر بشه . بدترش کردید.

mainuser

دوست عزیز وقتی صفحه سفید اومد؛ اسکرول کن به چپ. یعنی صفحه رو بکش سمت چپ.

خانمحمدی

به دلیل اینکه ابعاد سایت متناسب با صفحه موبایل نیست این مشکل وجود دارد

خانمحمدی

یه فکری برا نسخه موبایل سایت بکنید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش