حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شعبه مایکروسافت در استرالیا صراحتا به سرفیس فون اشاره کرد؛ آیا این تلفن جادویی بزودی از راه می‌رسد؟

نوشته

7 سال قبل | 8 دیدگاه | مطالب ترنجی

سال‌های سال است که طرفداران مایکروسافت منتظر رونمایی از آخرین دستاورد مایکروسافت در بخش تلفن‌های هوشمند هستند. تلفن هوشمند / کامپیوتری که قرار است تعریف جدیدی از یک اسمارت‌فون را هویدا سازد. تاکنون شایعات زیادی در خصوص سرفیس‌فون منتشر شده است اما هیچ کدام مانند این مورد (اشاره صریح مایکروسافت استرالیا به سرفیس فون) ما را به تکاپو وا نداشته است.

با ترنجی همراه باشید…

امروز مایکروسافت موبایل استرالیا در توییتر خود پوستری را منتشر کرده است که بسیار جالب و البته هیجان انگیز است. در این عکس عبارت New One in Surface Family (یک عضو جدید در خانواده سرفیس) ذکر شده است. اگر بگوییم که ما در ترنجی بابت شایعات مختلف در خصوص تاریخ انتشار سرفیس فون سرگیجه گرفته‌ایم ، بی راه نگفته‌ایم. ظاهرا مایکروسافت قصد دارد که در ماه اکتبر رویداد مهمی را پیرامون سرفیس برگزار کند و احتمال دارد که سرفیس فون در این رویداد معرفی شود!

وقتی که به صورت دقیق عکس را بررسی می‌کنیم، می‌بینیم که جای خالی موجود در عکس همانند یک تلفن هوشمند است. خانواده سرفیس تاکنون میزبان لپ‌تاپ و تبلت‌های هیبریدی بوده است پس جای یک تلفن هوشمند در این خانواده جذاب به شدت احساس می‌شود. استفاده از واژه Soon به معنای به‌زودی مطمئنا یک بازه‌ی چند ماه و یا حتی چند ماه را متذکر می‌شود و بعید است که از هم‌اکنون مایکروسافت مشغول بازارگرمی برای این محصول جذاب باشد.

msau-surface-phone-twitter-768x568

جالب است که بدانید تاکنون هیچ یک از مشخصات سرفیس فون فاش نشده است. معلوم نیست که مایکروسافت این تلفن را چه موقع وارد بازار خواهد کرد و حتی ما نمی‌دانیم که اسم این تلفن سرفیس فون خواهد بود و یا این نام تنها یک نام خود ساخته است که توسط ما وارد لغت نامه شده است! سرفیس فون باید دارای ویژگی‌های خاصی باشد تا بتواند مشتریان زیادی را به خود جذب کند. ویژگی کوانتینیوم یکی از همین ویژگی‌ها است که می‌تواند برگ برنده مایکروسافت را شکل دهد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[su_button url=”http://www.winbeta.org/news/microsoft-australia-purportedly-tweets-about-the-surface-phone-but-we-think-not” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]WinBeta[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
galaxy

جادویی ؟؟؟
زیادیه براش جادویی

فری

والله بیش تر ترسمون از این هست که اوور دوز کنه پس بیفته :scratch:

فری

روایت داریم میگن سرفیس میاد و همه چیز رو جادو می کنه. البته سه ساله که این روایت هست .
روایت داشتیم که می گفتن لومیا ۹۵۰ ایکس ال هم جادو می کنه بقیه پرچمدارا رو ولی دیدیم خودش بدجور جارو شد .اسمشم به زور تو خبرا می خونیم.

حداقل کار مفیدی که می تونه مایکروسافت بکنه بخش موبایلشو بفروشه به یکی از همین چینی ها تا اونا واسش موبایل بسازن والله بیش تر سود می کنه. :rose:

Ari khan

روایتهایی که مربوط به وین فون بودن رو نگفتی…اونا یه چیز دیگه ان?

grimm

خوب روایات ویندوز فون بهتر از جنایات اندرویده
بنده خدا ویروس داره گوشی های اندرویدی رو منفجر می کنه
چهارتا برنامه کمتر داشته باشه بهتر از اینه که بترکه آتیش بگیره هنگ کنه آپدیت نشه :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye:

Rhasta

فری

مایکروسافت فقط فقط بخاطر کم کاری رو وین موبایل چوب خورد ، الانم ماشاالله داره خوب کار میکنه نسبت ب قبل
۹۵۰ ایکس ال هم ی غولیه واسه خودش ، ای کاش با رداستون ۱ معرفی میشد ن اون ویندوز بتا مانند
بدبختی همین هم هست تو برسیا راه پیدا نمیکنه،امیدوارم توی مقایسه ها راهش بدن ? حداقل حرفایی رو ک واسه گفتن داره بزنه??

سیاست های نادلا خیلی مبهمه و البته تا الان موفق،میشه امیدوار بود

grimm

ولی چقدر شیک و قشنگ بشه سرفیس این بار از نوع موبایل خخخخخخخخ با بدنه منیزیوم پردازنده اینتل صفحه آمولد مایکروسافت کلیربلک وگلنس دوربین لنزآلمانی zeiss وتکنولوژی pureview و لرزشگیرقدرتمند دوربینش در کنار ویندوز هلو و کرتانا وUWP

milad danesh

تبلت ۸ تا ۹ اینچی با مشخصات خوب و قیمت مناسب معرفی کنه فک کنم فروش بیشتری داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com