حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نکسوس لانچر به پیکسل لانچر تغییر نام داد؛ نشانه‌های مربوط به حذف برند نکسوس از تلفن‌های جدید گوگل قوت گرفت

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

چندین هفته است که شایعات مختلفی را در خصوص حذف برند نکسوس از تلفن‌های جدید گوگل شنیده می‌شود. برخی از منابع این موضوع را متذکر شده‌اند که گوگل دیگر علاقه‌ای به تولید محصولاتش با برند نکسوس ندارد و ظاهرا گوگلی‌ها می‌خواهند از نام نکسوس به برند پیکسل مهاجرت کنند. این گمانه‌ زنی‌ها تا چند روز پیش در حد یک شایعه عنوان می‌شد اما امروز با تغییر نام نکسوس لانچر به پیکسل لانچر عملا برند پیکسل مهر تایید را دریافت کرد!

با ترنجی همراه باشید…

از این لحظه به این مسئله یقین پیدا کرده‌ایم که گوگل دیگر علاقه‌ای به تولید محصولاتی با برچسب نکسوس ندارد و می‌خواهد به پیکسل روی آورد. ظاهرا این تغییر استراتژی تنها شامل یک نام نخواهد شد و موضوعات دیگری همچون تولید برخی از قطعات توسط گوگل و حتی عرضه کاملا مستقیم توسط گوگل را نیز شامل خواهد شد. حتی شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده است که می‌گوید ممکن است گوگل شخصا دست به تولید تلفن‌های هوشمند بزند. البته با مدارکی که توسط افشاگران معتبر منتشر شده است ظاهرا امسال تلفن‌های مخصوص گوگل با همکاری HTC تولید خواهد شد.

آخرین ورژن لو رفته از لانچر مخصوص گوگل با نام نکسوس لانچر این موضوع را به کاربر گوشزد شده است که دیگر نام این لانچر نکسوس نیست و اسم آن به پیکسل لانچر تغییر یافته است. البته ظاهرا همه چیز با اسم پیکسل کامل عجین نشده است و در برخی نقاط ردپای نکسوس دیده می‌شود.

pixel-launcher pixel-launcher-00

در نسخه جدید چیز خاصی تغییر نکرده است و همه چیز همانند قبل است. شما می‌توانید آیکون پوشه‌ها را به صورت گرد در آورید، دکمه جستجوگوگل دارای یک نوار کامل است، شما با نصب این لانچر می‌توانید یک تجربه‌ی جالب از اندروید خالص را تجربه کنید. طراحی این لانچر که رسما توسط گوگل توسعه داده می‌شود دقیقا همان چیزی است که در اندروید خالص مشاهده می‌کنید و عملا تفاوتی با آن ندارد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Nexus-Launcher-renamed-Pixel-Launcher-because-Nexus-may-be-dead_id85346″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فری

والپیپر همون والپیپر اصلی اچ تی سی ۱۰ هست. البته جای تعجبی هم نداره چون این طراحی توسط تیم توسعه دهنده رام های اچ تی سی انجام شده

siavash-t

نمی دونم چرا حس می کنم برند نکسوس حذف نمیشه، بلکه یه سری جدید حساب میشه. یعنی گوگل قصدش اینه که سری گوشی هاش رو بیشتر کنه.

Zigen

البته، من فکر میکنم توسط اچ تی سی طراحی شده. من نصب کردم رو ۱۰ خیلی سبک و ساده هست و کاملا حس سنس اچ تی سی رو دارم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com