حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا بیلد ۱۴۳۹۳٫۲۰۱ بزودی برای کاربران ویندوز ۱۰ موبایل و ویندوز ۱۰ کامپیوتر منتشر شود

نوشته

7 سال قبل | 6 دیدگاه | مطالب ترنجی

مایکروسافت در تلاش است تا نسخه‌ی رد استون ویندوز ۱۰ موبایل و ویندوز ۱۰ کامپیوتر را بیش از قبل بهینه کند. ردموندی‌ها در گذشته نیز نشان داده‌اند که در پشتیبانی از محصولات خود بسیار کوشا هستند و یک نسخه از ویندوز را به حال خود رها نمی‌کنند. ریز بیلدهای مایکروسافت که تحت عنوان آپدیت‌های رفع باگ و بهبود عملکرد منتشر می‌شوند در امر بهینه سازی ویندوز ۱۰ نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

با ترنجی همراه باشید…

آخرین بروزرسانی که برای کاربران ویندوز ۱۰ موبایل و ویندوز ۱۰ کامپیوتر منتشر شد بیلد ۱۴۳۹۳٫۱۰۳ بود که بهبودهای فراوانی را با خود به همراه داشت. گفته می‌شود که مایکروسافت در حال آزمایش بیلد جدیدی است که احتمالا به زودی آن را منتشر خواهد کرد. بیلد فید یک منبع معتبر برای شناسایی بیلدهای جدید ویندوز ۱۰ به شمار می‌رود. این نهاد با همکاری چندین توسعه دهنده‌ی معروف که با مایکروسافت همکاری دارند، اداره می‌شود و از شماره‌ی بیلدهای جدید ویندوز ۱۰ به همراه امکانات جدید آن‌ها با خبر است. براساس گزارش این نهاد احتمالا نسخه‌ی بعدی ویندوز ۱۰ موبایل ۱۴۳۹۳٫۲۰۱  نام خواهد داشت.

این بروزرسانی تجمیعی در شاخه‌ی ویندوز ۱۰ رد استون ۱ قرار می‌گیرد و هیچ ارتباطی به نسخه‌ی رد استون ۲ ندارد. این نسخه در  سپامبر ۲۰۱۶ ساخته شده است و در اختیار تست کنندگان داخلی قرار گرفته است. با توجه به آن‌که طبق تجربه‌ی ما آزمایش و عرضه‌ی نسخه‌ی جدید ویندوز ۱۰ موبایل و ویندوز ۱۰ کامپپیوتر چند روز طول خواهد کشید احتمال می‌دهیم که ۱۴۳۹۳٫۲۰۱ هفته‌ی بعد برای کاربران در دسترس باشد. این نسخه هیچ قابلیت جدیدی را با خود به همراه نخواهد داشت و تنها سرعت و عملکرد کلی سیستم عامل را بهبود خواهد بخشید. باید منتظر باشیم و ببینیم که مایکروسافت چه برنامه‌ای برای عرضه‌ی ریز بیلد‌های جدید ویندوز ۱۰ در نظر گرفته است. جالب است که بدانید نسخه‌ی ترشولد ۲ ویندوز ۱۰ هم‌چنان در حال توسعه است و مایکروسافت در حال آزمایش ریزبیلدهای جدیدی برای این نسخه است!

نظر شما در این رابطه چیست؟

[su_button url=”http://www.windowslatest.com/2016/09/10/sighted-new-redstone-1-cumulative-update-14393-201-windows-10-windows-10-mobile/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]windowslatest[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohammadA

سلام چرا متن غلط املایی داره :mail:
(مایکروسافت در حال آزایش ریزبیلدهای جدیدی برای این نسخه است!)
😉

آرش اردیبهشت

من دچار یه مشکلی شدم که فکر کردم شاید بقیه دوستان هم به این درد دچار شدن و گفتم اگر میتونید یه بررسی در این باره انجام بدید.
من بعد از نصب نسخه جدید ویندوز ۱۰ متوجه شدم که در این نسخه ظاهرا پروتکل SAMBA یا همون SMB دچار مشکل میشه و ابزارهایی که با این پروتکل اطلاعاتشون رو شیر میکنند دیگه از داخل ویندوز قابل دسترس نیستند.
وقتی توی اینترنت سرچ کردم دیدم ظاهرا افراد دیگر هم همین مشکل رو دارن و بعضی از دوستان هم راه حاش رو گذاشتن که البته من نتونستم بفهمم راه حلش چیه. میشه لطفا شما هم یه پیگیری کنید؟
به عنوان مثال من یه هارد WD MyCloud 6TB دارم که به مودمم وصله و تا الان با برنامه Kodi و از طریق پروتکل SMB به هاردم دسترسی داشتم و میتونستم محتویاتش رو توی Kodi باز کنم. ولی از روزی که ویندوزیم آپدیت شده دیگه SMB به هرادم دسترسی نداره.
یه لینک هم از دوستانی که این مشکل رو دارن براتون میزارم بهتر متوجه بشید:
https://www.google.com/search?q=how+to+fix+smb+on+windows+10&oq=how+to+fix+smb+on+windows+10&aqs=chrome..69i57.18736j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

https://lime-technology.com/forum/index.php?topic=37835.0

با تشکر

shahab360

ببخشید سوالم به این موضوع ربط نداره. اینجا کسی پیدا میشه که از ویندوز ۱۰ سر در بیاره و با team viwer بهم کمک کنه؟
میخوام بدونم چرا کروم اینقدر همه چیزو کوچک نشون میده. بدون زوم این و یا زوم اوت همه چیزو خیلی کوچک نشون میده. :wacko:

Mohammad Reza Ghorbani

دوست عزیز اگه رزولوشن مانیتورتون بالاست ویندوز ۱۰ یه صورت پیش فرض مانیتورتون رو بزرگ حساب میکنه و همه چی کوچیک میشه
راهش هم افزایش سایز المان های ویندوزه که از پس سی ستینگز میتونید تغییر بدید
کمک بیشتری خواستید در خدمتم :rose:

shahab360

سلام دوست عزیز. رزولوشن ۱۰۸۰p هستش.
فقط محیط نرم افزار کروم و پیجهایی که باز میکنه رو ریز نشون میده. در بقیه نرم افزارها مثل خود ادج بدون مشکل نشون میده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com