حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات A7 (2017) در تست بنچمارک فاش شد

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

سری A گوشی‌های سامسونگ میان رده‌هایی متوسط تا قدرتمند محسوب می‌شوند و امسال محصولاتی ازجمله گلکسی A3 (2016)، A5 (2016)، A7 (2016) و A9 (2016) از این سری به بازار عرضه شدند. به‌تازگی اطلاعاتی در مورد گلکسی A5 (2017) با شماره مدل SM-A520F فاش شده و همین‌طور گزارش‌های بیشتر از تولید دیگر مدل‌های جدید محصولات این سری حکایت می‌کرد. حالا از طریق نتایج تست بنچمارک GFXBench مشخصات گلکسی A7 (2017) با شماره مدل SM-A720x نیز لو رفته است.

برای جزئیات بیشتر در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مدل فعلی این محصول یعنی گلکسی A7 (2016) با مشخصات فنی شامل: پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۱۵، ۳ گیگابایت رم، صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی FHD، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل ارتقاء به‌وسیله‌ی کارت حافظه، باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری، دوربین ۵ مگاپیکسلی جلو و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی پشتی است.

capture

بر اساس نتایج منتشرشده در GFXBench مدل جدید هم مجدداً با رزولوشن صفحه‌نمایش ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ تولید خواهد شد اما پردازنده‌ی این گوشی به اگزینوس ۷۸۷۰ تغییر کرده و پردازنده‌ی گرافیکی هم این بار Mali T830 خواهد بود. رم ۳ گیگابایتی دوباره حضور خواهد داشت ولی حافظه‌ی داخلی به ۳۲ گیگابایت ارتقاءیافته است. در ضمن سامسونگ تصمیم گرفته دوربین‌های جلویی و پشتی این محصول را هم تقویت کند و دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسلی را برای A7 (2017) در نظر گرفته است.

درزمینهٔ نرم‌افزاری هم بر طبق نتایج تست GFXBench سیستم‌عامل این گوشی اندروید ۶٫۰٫۱ مارشملو خواهد بود اما می‌توان امیدوار بود که چون این محصول در انتهای امسال یا ابتدای سال آینده عرضه می‌شود سامسونگ هم تصمیم به ارتقاء نسخه‌ی این سیستم‌عامل به اندروید ۷ نوقا بگیرد؛ هرچند که A7 (2016) در زمان عرضه باوجوداینکه چند ماه از معرفی اندروید مارشملو گذشته بود، با نسخه‌ی اندروید لالی پاپ ۵٫۱ عرضه‌شده بود. رابط کاربری TouchWiz سامسونگ هم مثل همیشه بر روی این سیستم‌عامل قرار خواهد گرفت. اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی منتشر خواهد شد پس همچنان گوش‌به‌زنگ باشید.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-A7-2017-specs-revealed-in-benchmarks_id85259″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

اگزینوس ٧٨٧٠ قوى تر از ٧۴٢٠ هست ؟؟

alifh

بعید میدونم ۷۸۷۰ باشه چون تو gfxbench نتایج گرافیکش خیلی بهتر از ۷۸۷۰ بوده شاید۷۸۸۰ باشه که در این صورت gpu باید mali t860 باشه و cpu باید cortex a72

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش