حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل به صورت رسمی از اپل واچ سری ۲ رونمایی کرد

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | مطالب ترنجی

اپل با ساعت هوشمند خود به شدت رکوردهای مهمی را جابجا کرده است. اپل اعلام کرده است که این شرکت پرفروش ترین و محبوب ترین ساعت‌های هوشمند بازار را در اختیار دارد و رتبه یک رضایت کاربران را بدست آورده است. حتی در زمینه کل ساعت‌های بازار، این شرکت در رتبه دوم و پشت سر رولکس ایستاده است که واقعا قابل تحسین است. حال برای ادامه دادن این راه، این شرکت از اپل واچ دو رونمایی کرد. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

111

برخلاف اپل واچ‌های قدیمی، اپل واچ جدید سری دو در استخر هم کاملا قابل استفاده است و تا ۵۰ متر می‌تواند در زیر آب باقی بماند. این کار برای اپل کمی سخت بوده است چراکه مشکل اصلی بر سر بلندگو بوده و اپل این مشکل را کاملا حل کرده است. این ساعت هوشمند از چیپست S2 بهره مند است که یک چیپست دو هسته‌ای با ۵۰ درصد سرعت بالاتر می‌باشد. عملکرد گرافیکی نیز دو برابر افزایش داشته است. صفحه نمایش اپل واچ سری ۲ معادل ۱۰۰۰ نیت است که واقعا دیوانه کننده است! اپل بالاخره در این ساعت از GPS استفاده کرده و سرعت آن بسیار بالا است.

122

این یعنی که دیگر نیازی نیست برای اتصال به ماهواره ها مدت زیادی صبر کنید. این ساعت هوشمند از سیستم عامل جدید watchOS 3.0 بهره می‌برد که ویژگی‌های جدیدی مانند برنامه‌های تازه و سرعت بالاتر دارد. اپل واچ از مدل‌های مختلفی برخوردار است اما مدل جدید با بدنه سرامیکی هم اضافه شده که به شکل عجیبی زیبا است.

241214

اپل همچنین با شرکت نایکی همکاری داشته تا مدل جدیدی از اپل واچ با طراحی این شرکت عرضه کند که واقعا نسبت به تمامی مدلهای این سری دوم متفاوت است. این ساعت از یک بدنه مشکی فوق العاده زیبا بهره می‌برد و بند آن از نوع پلاستیکی با رنگ مشکی و زرد است که واقعا یک طرح چشمگیر است.

43244

 اپل واچ سری دو با قیمت ۳۶۹ عرضه خواهد شد. اپل واچ قدیمی با چیپست جدید S2 و نام سری ۱ با قیمت ۲۶۹ دلار عرضه خواهند شد. تاریخ عرضه در ماه اکتبر عرضه خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
galaxy

زیادی ضد اب شده دمش گرم

Milad.Sh

این دیگه ارزش خرید داره
ببینیم باتریش چطوریه

Galaxy

فکر کنم تا عمق ۵ متر ضد آبه نه ۵۰ متر.
سایت های همسایه زدن ۵ متر.لطفا اصلاح کن ترنجی جان.

Galaxy

همون ۵۰ متره سایت همسایه اشتباه زده بود.
دمش گرم خیلی عالیه ۵۰ متر :yahoo: :yahoo: :yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs