حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت‌هوشمند موتورولا احتمالا به صفحه‌نمایش مستطیلی مجهز شده بود

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

موتو ۳۶۰، اولین ساعت‌هوشمند دایره‌ای بود که نسبت به مدل‌های مربعی که در آن زمان از سوی ال‌جی و سامسونگ عرضه شده بودند، ظاهر متفاوتی داشت. همان‌طور که می‌دانید، صفحه‌نمایش‌های مربعی شباهت بیشتری به صفحه‌نمایش گوشی‌های هوشمند دارند و همچنین متن از بالا و پایین صفحه‌نمایش بیرون نمی‌زند. تولیدکنندگان احساس کردند که خریداران دوست دارند تا صفحه‌نمایشی شبیه به گوشی‌هوشمند خود داشته باشند اما موتورولا، تصمیم گرفت تا ساعت‌هوشمند دایره‌ای عرضه کند. اکنون تصاویری از نمونه‌ی اولیه‌ی ساعت‌هوشمند مستطیلی این شرکت که قرار بود پیش از موتو ۳۶۰ عرضه شود، منتشر شده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

با وجود تصاویر قدیمی که به‌تازگی از نمونه‌ی اولیه ساعت‌هوشمند مستطیلی موتورولا منتشر شده است، می‌توانیم نگاهی به این ساعت‌هوشمند داشته باشیم. شکل صفحه‌نمایش، تنها تفاوت این ساعت‌هوشمند در مقایسه با موتو ۳۶۰ نیست. نمونه‌ی اولیه به یک درگاه شارژ microUSB، به‌جای شارژ مغناطیسی که در ساعت‌هوشمند مبتنی بر اندروید Wear این شرکت مورد استفاده قرار گرفته، مجهز شده است.

در ساعت‌های هوشمند دایره‌ای مانند موتورولا موتو ۳۶۰، ظرافت خاصی وجود دارد که نمی‌توان آن را در بعضی از ساعت‌های هوشمند مربعی یا مستطیلی پیدا کرد. تولیدکنندگان دیگر مانند هواوی نیز ساعت‌های هوشمند خود را با طراحی دایره‌ای می‌سازند که ظرافت خاصی به آنها می‌دهد. با این حال، احتمالا هواوی شرکت‌های دیگر نیز در نظر داشتند تا اولین ساعت‌هوشمند خود را به‌جای طراحی دایره‌ای، با طراحی مستطیلی عرضه کنند.

در زیر می‌توانید تصاویر بیشتری از نمونه‌ی اولیه ساعت‌هوشمند موتورولا که قرار بود قبل از موتو ۳۶۰ عرضه شود، مشاهده کنید:

Motorola-smartwatch-prototype-featured-a-rectangular-screen-and-a-microUSB-port 2

Motorola-smartwatch-prototype-featured-a-rectangular-screen-and-a-microUSB-port 3

Motorola-smartwatch-prototype-featured-a-rectangular-screen-and-a-microUSB-port 4

Motorola-smartwatch-prototype-featured-a-rectangular-screen-and-a-microUSB-port 5

نظر شما درباره‌‌ی نمونه‌ی اولیه ساعت‌هوشمند مستطیلی موتورولا چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Motorolas-smartwatch-could-have-featured-a-rectangular-screen_id85038″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
I love samsung

متاسفانه اصلا قشنگ نیست
خوشمان نیامد
موتو۳۶۰ کجا ؛این کجا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی