حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا این‌ها، تصاویر مربوط به بسته‌ بندی آیفون ۷ هستند؟

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

آیفون‌های جدید، فردا معرفی می‌شوند و کاربران بسیاری برای این مراسم بسیار هیجان زده هستند. آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس محصولاتی هستند که از لحاظ ظاهری، کاربران زیادی را خوشنود نکرده است، اما چیزی که واقعا آیفون ۷ را به یکی از بهترین محصولات بازار تبدیل می‌کند، قدرت پردازشی قوی و مشخصات تازه درون این دستگاه است. حال با نزدیک شدن به رونمایی آیفون‌های جدید، تصویری از بسته بندی این محصول در فضای وب منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

New-leak-shows-purported-iPhone-7-packaging (1)

بسته‌ بندی آیفون‌های شرکت اپل عمدتا از یک سبک طراحی ساده و زیبا پیروی می‌کنند و شرایط برای این مدل نیز یکسان است. بر روی این جعبه سفید مستطیل شکل، شاهد تصویری از آیفون ۷ هستیم که از رنگ آشنای رزگلد استفاده می‌کند. بر روی این جعبه، تصویری از بخش پشت دستگاه بر روی جبعه چاپ شده است که می‌تواند به تمرکز روی دوربین ربط داشته باشد. داخل این جعبه سفید، شاهد یک بخش برای شارژر دستگاه می‌باشیم که در کنار آن، جایگاه بسته بندی هدفون و کابل لایتنینگ دستگاه قرار گرفته است. در بسته‌ بندی‌های سابق اپل، این سه قلم دقیقا در کنار هم قرار می‌گرفتند اما در این بسته بندی، بخش کابل لایتنینگ و بخش بسته بندی هدفون‌های اپل هستیم. اگر این تصاویر صحت داشته باشند، باید گفت که اپل قصد دارد از بسته بندی بزرگتری برای هدفون‌های خود استفاده کند؛ هدفون‌های بی‌سیم؟

New-leak-shows-purported-iPhone-7-packaging

البته در این جعبه، دو مورد وجود دارد که ما را نسبت به صحت این تصاویر به شدت مردد می‌کنند. در بسته بندی‌های جدید اپل، این شرکت معمولا از یک فونت بسیار باریک و چشم نواز در لبه‌های جعبه استفاده می‌کند که از اندازه بزرگی هم برخوردار هستند، اما در این جعبه، از سبک دیگری استفاده شده که در کمال تعجب نسبت به قبل کوچکتر است. همچنین دقیقا متوجه نمی‌شویم که آیا این متن به رنگ رزگلد است یا مشکی. مورد دیگر مربوط به تصویر چاپ شده بر روی جعبه است. اگر به جعبه آیفون ۶ اس دقت کنید، فضای سفید بالا و پایین تلفن هوشمند آیفون ۶ اس کاملا یکسان است، اما فاصله سفید بالای آیفون از فضای پایینی این آیفون بزرگ‌تر است. شاید این تنها خطای دید ما باشد اما ای موارد می‌توانند دو معنی داشته باشد؛ یا اپل در پی انجام تغییرات است، یا این‌ها تصاویری دروغین هستند.

6s-

نظر شما چیست؟ شما درباره آیفون ۷ چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/iPhone-7-retail-packaging-allegedly-leaks_id85057″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Google nexus

همیشه از جلوی گوشی عکس میزاشت :scratch: :scratch:

mahyar Apple

جلوش که ظاهرا تفاوتی با ایفون قبلی نداره!

saber133

جلوش که به قول دوستمون فرقی با ایفون های جدید نکرده اصلا خوب خیلی منطقی نیست بگذاره ولی من طرح ایفون ۶ رو بیشتر دوست داشتم وقتی خود گوشیم فقط خط هاش دیده میشد اگه میشد پشتشو اینجوری نمایش میداد خیلی خوب میشد………..
خلاصه الان شده یک گزینه خرید برای من چون نوت اینجوری شد به امید اینکه ببینیم قیمت ها چه طوری میشه اینجور که معلومه مجبوریم ۱۲۸ گیگی بگیریم اگه بخواهیم بگیریم باید دید چه طوریه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs