حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایفا ۲۰۱۶: PC جدید HP شبیه به یک اسپیکر است

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

HP امروز از کامپیوتری شخصی رونمایی کرد که بیشتر شبیه به یک اسپیکر است. این شرکت امیدوار است تا با فشرده کردن یک کامپیوتر در ظاهری شیک‌تر و شبیه دکوراسیون خانگی شما بیشتر علاقه‌مند شوید که این کامپیوتر را روی میز خود قرار دهید.

برای جزئیات بیشتر با ترنجی همراه شوید

HP Pavilion Wave با ظاهری مثلثی و منشور شکل که در طرفین منحنی بوده به‌علاوه‌ی پوشش پارچه‌ای بافته‌شده مشکی و سفید بسیار شبیه به یک اسپیکر به نظر می‌رسد. تنها بخش پوشیده نشده‌ی آن جک هدفون و USB در بخش جلویی آن و در بخش پشتی یک ردیف از پورت‌ها شامل چند پورت USB، HDMI و درگاه کارت حافظه قرارگرفته است.

4

در حالی Wave یک اسپیکر نیست این کامپیوتر با داشتن یک اسپیکر بزرگ مرکزی با باز شدن بخش بالایی صدا را به همه‌ی جهت‌ها منتشر می‌کند و در مراسم نمایش این محصول هم‌صدایی بلند و رسا ارائه داد هرچند که نمی‌تواند به‌جای یک اسپیکر عالی عمل کند.

بخشی از مشخصات این کامپیوتر شخصی شامل: پردازنده‌ی نسل ششم i3 و i5 شرکت اینتل، هارددیسک ۱ ترابایتی و یک حافظه ۱۲۸ گیگابایتی SSD، ۸ تا ۱۶ گیگابایت رم و گرافیک R9 M470 AMD خواهد بود. این دستگاه همچنین میکروفون داخلی خواهد داشت که می‌توانید برای ارتباط با دستیار صوتی کورتانا ویندوز ۱۰ از آن استفاده کنید.

3

از ماه آینده می‌توانید این کامپیوتر را خریداری کنید، قیمت این محصول از ۵۲۹٫۹۹ دلار شروع می‌شود و با توجه به مشخصات آن افزایش خواهد یافت.

2

 

[su_button url=”http://www.theverge.com/circuitbreaker/2016/9/1/12716292/hp-pavilion-wave-pc-looks-like-a-speaker” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]theverge[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Markus

بیشتر از اینکه شبیه اسپیکر باشه شبیه سطل آشغال هست 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش