حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایفا ۲۰۱۶: لنوو از اولین لپ‌تاپ با صفحه‌نمایش لبه به لبه‌ی خود با نام لنوو Yoga 910 رونمایی کرد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

سال گذشته، شرکت دل از اولین لپ‌تاپ خود با صفحه‌نمایش لبه به لبه با نام XPS 13 رونمایی کرده بود. امروز شرکت لنوو نیز از اولین لپ‌تاپ خود که به صفحه‌نمایش مشابه‌ای مجهز شده، با نام Yoga 910 رونمایی کرده است که جانشین لپ‌تاپ Yoga 900 است. این دستگاه، صفحه‌نمایشی با حاشیه‌ی کم ۵ میلی‌متری دارد که کمی از حاشیه‌ی XPS 13 دل کمتر است. همانند دل، لنوو نیز موقعبت وبکم دستگاه را تغییر کرده است اما دوربین Yoga 910 در مرکر قرار دارد که از موقعیت بهتری نسبت به لپ‌تاپ دل استفاده می‌کند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

لپ‌تاپ جدید لنوو با نام Yoga 910 که دارای صفحه‌نمایش لبه به لبه جدید است، در دو نسخه عرضه می‌شود: ۴K یا Full HD. لنوو مدعی است که با کم کردن حاشیه دستگاه، صفحه‌نمایش دستگاه ۱۰ درصد بزرگ‌تر شده و تراکم پیکسلی دستگاه ۱۴ درصد افزایش یافته است. این دستگاه، صفحه‌نمایش ۱۳.۹ اینچی (مدل قبلی دارای صفحه‌نمایش ۱۳.۳ اینچی بود) را به ارمغان می‌آورد؛ به‌همین دلیل، یک لپ‌تاپ ۱۴ اینچی را در بدنه‌ی یک لپ‌تاپ ۱۳ اینچی شاهد هستیم.

17_YOGA_910_14-Inch_Narrow_Bezel_Front_Gunmetal_Windows_10Screenfill.0

13_YOGA_910_14-Inch_Tour_Shot_Front_Gunmetal_Windows_10_screenfill.0

06_YOGA_910_Edgeless_Display_GunMetal.0

با توجه به اینکه اینتل از نسل هفتم پردازنده‌ی خود با نام Kaby Lake رونمایی کرده، لنوو نیز از این پردازنده در لپ‌تاپ جدید خود، یعنی Yoga 910 استفاده کرده است. در کنار این تراشه‌های جدید، ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه‌ی اس‌اس‌دی نیز وجود دارند. ضخامت این لپ‌تاپ، تنها ۱۴.۳ میلی‌متر است و لنوو مدعی است که این دستگاه، باریک‌ترین دستگاه قابل تبدیل اینتل Core I در جهان است. Kaby Lake، نسل تقریبا جدیدی است که عملکرد عمر باتری در آن بهبود یافته و به‌همین دلیل، لنوو گفته است که Yoga 910 می‌تواند عمر باتری ۱۵.۵ ساعته را ارائه دهد.

دوربین جدید موجود بر روی Yoga 910 از قابلیت Windows Hello برای وارد شدن به ویندوز ۱۰ با استفاده از چهره پشتیبانی نمی‌کند اما دارای حسگر اثرانگشت خوان است. این حسگر اثرانگشت خوان از Windows Hello پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید بدون وارد کردن رمزعبور، قفل دستگاه ویندوزی خود را باز کنید. لنوو در نظر دارد تا Yoga 910 را در ماه اکتبر عرضه کند؛ قیمت آن از ۱۲۹۹ دلار آغاز می‌شود و در رنگ‌های طلایی شامپاین، نقره‌ای پلاتینوم و Gunmetal در دسترس خواهد بود.

نظر شما درباره‌ی لپ‌تاپ جدید شرکت لنوو چیست؟
[su_button url=”http://www.theverge.com/2016/8/31/12713464/lenovo-yoga-910-ifa-2016-edgeless-display-features” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]The Verge[/su_button]
اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
nimaerfani

با عرض سلام و خسته نباشید به تمامی کارشناسان خوب ترنجی. ببخشید میخواستم بدونم آیا این لپ تاپ و تبلت Yoga tab3 plus وارد بازار ایران میشه؟ و اینکه تبلت هیبریدی ترنسفورمر۳ پرو ایسوس هم آیا وارد بازار ایران میشه؟ و کجا میشه این محصولات رو خرید؟ با تشکر :rose:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی