حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو موفق به فروش بیش از ۲۰ میلیون اوپو R9 و R9 Plus شده است

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | مطالب ترنجی

پرچم‌دارهای شرکت اوپو با نام اوپو R9 و R9 Plus با دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی که دارند، گوشی‌های بسیار مناسبی برای علاقه‌مندان به تصاویر سلفی محسوب می‌شوند. به‌تازگی این شرکت اعلام کرده است که این شرکت موفق شده است تا تعداد بسیار زیادی از این مدل را به‌فروش برساند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

این دو گوشی به دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی (خبری از دوربین چرخان، همانند Oppo N1 نیست) مجهز شده است. گفته شده که اوپو موفق شده است تا بیش از ۲۰ میلیون از پرچم‌دارهای خود، R9 و R9 Plus را به‌فروش برساند. این دو مدل، اواخر اسفند ماه سال گذشته معرفی شدند. اوپو R9 دارای یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با وضوح ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل و Plus R9 نیز دارای یک صفحه‌نمایش ۶ اینچی با وضوح یکسان است. در جلو و عقب این دو دستگاه، دو دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 قرار دارد و وجود فوکوس خودکار تشخیص فاز می‌تواند دوربین را برای ثبت تصویر آماده کند.

اوپو R9 به مدیاتک MT6755 با سی‌پی‌یو هشت هسته‌ای دو گیگاهرتزی و پردازنده‌ی گرافیکی Mail-T860 MP2 مجهز شده است. R9 Plus نیز دارای اسنپدراگون ۶۵۲ با سی‌پی‌یو هشت هسته‌ای ۱.۸ گیگاهرتزی و پردازنده‌ی گرافیکی ادرنو ۵۱۰ است. این دو دستگاه، دارای چهار گیگابایت رم هستند. اوپو R9 و R9 Plus با دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی که دارند، گوشی‌های بسیار عالی برای عکاسی و ثبت تصاویر سلفی نسبت به گوشی‌های دیگر شرکت‌ها محسوب می‌شوند.

نظر شما چیست؟
[su_button url=”Amirhossein Izadi: http://www.phonearena.com/news/More-than-20-million-Oppo-R9-and-R9-Plus-handsets-have-been-rung-up_id84689″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]
اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
riofarina

این یه مورد درکش سخته، آخه چرا؟
سخت افزار پایین قیمت بالا! یعنی مردم اینقدر شیفته طراحی آیفون هستن!

Moji

داداش این گوشیا پردازندشون با اسنپ ۸۱۰ برابری میکنه!
رم ۴!
زیبایی وحشتناک، شباهت زیادی با آیفون داره ولی انصافن زیباتره!
دوربین جلو و عقب هردو ۱۶ مگاپیکسل!
منظورتون از سخت افزار پایینو نمیفهمم!
سخت افزارش پرچمدار نیس ولی پایینم نیس، بالاردس

B.chalton

دلیلش اینه که دولت اجبار میکنه گوشیهای وطنی بخرن،چین هم که جمعیتش ماشالا زیاده دولت هم هیچ محدودیتی واسه گوشیهای چینی نمیزاره واسه همین فروشش زیاده تو چین،مثل پراید که تو ایران فروشش زیاده چون اجباری باید بخری وقتی نگاه میکنی پراید تو پاکستان هم یک دونه فروش نداره فقط تو ایران اونم سر اجبار،اوپو هم همین جوره فقط تو چین فروش داره تو دنیا هیچکس نمیخره،اگه فروشش جهانی باشه اون موقع حساب هست که اونم امکان نداره.

master slim

داداچ اشتباه فک میکنی.
تو چین فروش هیچ برندی محدود نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی