حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیمک‌ها و مک‌ بوک‌های جدید در سال جاری توسط اپل رونمایی خواهند شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

یکی از مهم‌ترین شایعاتی که پیرامون محصولات اپل در سال جاری منتشر شده است، عرضه یک مک بوک پرو کاملا جدید از سوی این شرکت می‌باشد؛ اما به نظر می‌رسد که مک بوک جدید تنها چیزی نیست که باید انتظارش را در سال جاری داشته باشیم، چراکه براساس گزارش تازه بلومبرگ، اپل علاوه بر مک بوک جدید، از یک آیمک بروزشده و صفحه نمایش‌های ۵K نیز رونمایی خواهد کرد. برای جزئیات بیشتر، در ادامه با ترنجی همراه شوید.

از زمانی که اپل برای اولین بار از یک آیمک با صفحه نمایش ۵K رونمایی کرده است، بسیاری این فکر را می‌کنند که اپل چه زمانی، یک صفحه نمایش ۵K از نوع Thunderbolt عرضه خواهد کرد. متاسفانه اپل جدا از عدم عرضه یک صفحه نمایش جدید، تولید صفحه‌ نمایش‌های Thunderbolt فعلی را متوقف کرد! هرچند که براساس گزارش‌های جدید، اپل درحال همکاری با الجی برای تولید یک جایگزین تازه برای صفحه‌ نمایش‌های Thunderbolt می‌باشد. در ادامه این گزارش آمده است که اپل به زودی که از یک آیمک و مک بوک ایر بروزشده نیز رونمایی خواهند کرد، هرچند که مشخصات فنی این دو هنوز اعلام نشده است. اما گزارش بیشتر بر روی ویژگی‌های تازه مک‌ بوک پرو یعنی بدنه باریک‌تر، طراحی تازه کیبورد و یک صفحه نمایش OLED در قسمت بالای کیبورد اشاره داشته است. اپل در تاریخ ۷ سپتامبر یا به عبارتی ۱۷ شهریور، میزبان یک مراسم خواهد بود و شاید در همین مراسم، در کنار محصولاتی مانند آیفون‌های جدید، از این محصولات نیز رونمایی شود.

نظر شما چیست؟ شما درباره مک بوک و آیمک جدید اپل چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2016/08/imac-macbook-5k-display-rumor/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]Ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs