حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری بزرگ‌تر ۳۳۴ میلی‌آمپری Apple Watch 2

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

همین چند روز قبل بود که شایعاتی در مورد مشخصات آیفون ۷ منتشر شد. بر اساس این مشخصات فاش شده آیفون جدید درزمینهٔ ظرفیت باتری ۱۴% رشد خواهد داشت و باتری این محصول ۱۹۶۰ میلی‌آمپری خواهد بود، اما اپل ظاهراً فقط به افزایش ظرفیت باتری گوشی‌های هوشمند خود فکر نکرده است بلکه بر اساس عکسی که امروز در Weibo دیده‌شده ساعت هوشمند Apple Watch 2 از باتری بزرگ‌تر ۳۳۴ میلی‌آمپری بهره خواهد برد و این یعنی ۳۶% افزایش نسبت به نسل قبلی این ساعت که باتری ۲۴۶ میلی‌آمپری دارد.

در ادامه با ترنجی همراه باشید

تعویض باتری فعلی Apple Watch با یک باتری بزرگ‌تر در مدل جدید آن، به اپل در حل یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که مشتریان با این ساعت هوشمند داشته‌اند کمک خواهد کرد. احتمال دارد در تاریخ ۷ سپتامبر که اپل قرار است از محصولات جدید خود رونمایی کند، در مورد Apple Watch 2 هم جزئیات بیشتری بشنویم.

از زمان ارائه‌ی Apple Watch تا به امروز همه آرزو می‌کردند که نسخه دوم این ساعت هوشمند از امکان نصب سیم‌کارت و برقراری تماس به‌صورت مستقل از آیفون بهره ببرد تا نیازی نباشد برای پاسخ به تماس‌ها حتماً گوشی آیفون نیز با خود همراه داشته باشید اما به نظر می‌رسد در این زمینه اپل به بن‌بست خورده و نتوانسته تکنولوژی لازم را در مدل جدید جای دهد.

طبق صحبت‌های Ming-Chi تحلیلگر KGI، اپل امسال ساعت هوشمند خود را در دو مدل عرضه خواهد کرد. مدل پیشرفته‌تر GPS و فشارسنج هم خواهد داشت ولی هردو مدل ضد آب بوده و از پردازنده‌های سریع‌تر نیز بهره خواهند برد.

watbat

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Photo-claims-to-show-larger-334mAh-battery-for-Apple-Watch-2_id84603″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش