حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات‌فنی اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ Lifestyle در آزمون AnTuTu فاش شد

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ Lifestyle، یکی از گوشی‌های هوشمند جدیدی است که سازنده تایوانی‌اش بر روی آن کار می‌کند و احتمالاً در ماه سپتامبر، معرفی خواهد شد. به‌تازگی، مشخصات‌فنی این مدل در آزمون AnTuTu فاش شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با ترنجی، همراه باشید.

همان‎‌طور که در نتایج فاش‌شده، مشخص شده است؛ اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ Lifestyle به یک صفحه‌نمایش اچ‌دی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل مجهز شده است و بنابر اطلاعاتی که پیش‌تر به‌دست‌آمده، این محصول از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی استفاده می‌‎کند.

d10

آنچه که در مشخصات به‌دست‌آمده، بیشتر از همه جلب‌توجه می‌کند، تراشه اسنپدراگون ۴۰۰ کوالکام است؛ در حالی‌که انتظار می‌رفت شرکت سازنده از تراشه جدیدتری استفاده نماید، عرضه اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ Lifestyle با یک تراشه قدیمی، ممکن است در نهایت، بر روی فروش این مدل تاثیر بگذارد. تراشه اسنپدراگون ۴۰۰ کوالکام به چهار هسته پردازشی مجهز شده است و از چیپ‌ کرافیکی آدرنو ۳۰۵ برای پردازش امور گرافیکی، استفاده می‌کند. به همین جهت، نباید انتظار چندان خاصی از عملکرد اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ Lifestyle داشته باشید. علاوه‌براین، به‌نظر می‌رسد که شرکت سازنده در هنگام توسعه گوشی میان‌رده جدید خود، اصلاً به محصولات هم‌قیمت با این گوشی، توجه چندانی نداشته است!

۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی به همراه دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری، از دیگر مشخصات فاش‌‍شده برای گوشی جدید اچ‌تی‌سی است. سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰٫۱ نیز در نتایج به‌دست‌آمده از آزمون AnTuTu، جلب‌توجه می‌کند و شرکت اچ‌تی‌سی، این گوشی را همانند دیگر گوشی‌‎های هوشمند خود با رابط‌کاربری Sense به بازار عرضه می‎کند. البته احتمالاً شرکت سازنده، این گوشی را به سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ به‌روزرسانی خواهد کرد.

یکی از مشخصات فاش‌شده برای اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ Lifestyle براساس اطلاعات به‌دست‎آمده از اوان بلاس، بلندگوهای استریو “Boomsound Hi-Fi Edition” با سیستم صوتی ۲۴ بیتی است. علاوه‌براین، یک توسعه‌دهنده رام اچ‌تی‌سی، فاش کرده است که  گوشی میان‌رده اچ‌تی‌سی، با قیمتی مناسب و طراحی جذاب، عرضه می‌شود و بنابراین، قیمتی بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ دلار دارد.

یکی از دیگر محصولاتی که شرکت اچ‎تی‌سی بر روی آن کار می‌کند، اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ پرو است؛ این محصول در مقایسه با اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ Lifestyle، از مشخصات‌فنی قدرت‌مندتری استفاده می‌کند. اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ پرو به یک دوربین اصلی با فلاش LED دوگانه و فوکوس خودکار لیزری مجهز شده و شرکت اچ‌تی‌سی، این گوشی را به دکمه‌های خازنی لمسی مجهز نموده است. علاوه‌براین، حسگر انگشت یکی‌دیگر از مشخصاتی است که مجصول جدید اچ‌تی‌سی به آن مجهز شده. گمان می‌رود که گوشی‌های میان‌رده جدید اچ‌تی‌سی در ۲۰ سپتامبر به صورت رسمی، معرفی شود. مشخصات‌فنی اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ Lifestyle را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/HTC-Desire-10-Lifestyle-specs-revealed-by-AnTuTu_id84497″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali Darya

جالب تر قیمتشه بعد به x سونی گیر داده بودن

Amir.M98

:wacko: چه ربطی داشت؟!

REZA

قیمت x فک کنم خیلی خیلی بیشتر از این بودا!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی