حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کارمند مایکروسافت، فاش کرد که سرفیس فون در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

شرکت مایکروسافت، هنوز به‌طور رسمی، طراحی و توسعه سرفیس فون را تایید نکرده است. با وجود این موضوع که هنوز عرضه سرفیس فون به‌طور رسمی اعلام نشده است، شایعات از این محصول فاش شده و مشخصات‌فنی گوشی پرچم‌دار و رده‌بالای سرفیس فون، منتشر می‌شود. اطلاعات تازه منتشرشده، نشان می‌دهد که شرکت مایکروسافت در سال آینده میلادی از سرفیس فون رونمایی خواهد کرد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

پیش‌تر در ترنجی خواندید که سرفیس‌ فون مایکروسافت در ماه اکتبر، معرفی خواهد شد و مایکروسافت برای پاییز، یک رویداد خبری در نظر گرفته است که گوشی پرچم‌دار جدید خود را رونمایی خواهد کرد. با این‌حال، شایعه تازه منتشرشده، نشان می‌دهد که سرفیس فون در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه می‌شود و در سال جاری میلادی، مایکروسافت، برنامه‌ای برای عرضه سرفیس فون ندارد.

یک کارمند مایکروسافت، اعلام کرده است که دست‌بند هوشمند مایکروسافت Band 3، به‌زودی معرفی خواهد شد و سرفیس‌فون برای عرضه در سال ۲۰۱۷، در نظر گرفته شده است. این شایعه، یکی از رسمی‌‎ترین اطلاعاتی است که درباره سرفیس فون به‌دست‌آمده؛ با این‌حال، باید توجه داشته باشید که تمامی کارکنان مایکروسافت از برنامه‌های آینده این شرکت اطلاعی ندارند و همانند سایر مردم از وب‌سایت‌ها، چنین اطلاعاتی را به‌دست می‌آورند. بنابراین، نمی‌توان در حال‌حاضر، صحت این ادعا را تایید یا تکذیب نمود.

سرفیس‌ فون بنابر شایعات در سه مدل مختلف به بازار عرضه خواهد شد؛ مدل پایه با سه یا چهار گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، به بازار عرضه می‌شود و مدل رده‌بالا نیز، از هشت گیگابایت حافظه‌ رم به همراه ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. مدل دیگر نیز، به شش گیگابایت حافظه رم و حافظه‌داخلی ۲۵۶ گیگابایتی مجهز شده است.

تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام، از دیگر شایعاتی است که درباره سرفیس‌فون جدید مایکروسافت فاش شده؛ هرچند، عرضه سرفیس‌فون در سال ۲۰۱۷ با تراشه قدیمی رده‌بالای کوالکام، چندان منطقی به‌نظر نمی‌رسد و احتمالاً باید برای اسنپدراگون ۸۳۰ منتظر بمانید. البته، پیش‌تر شایعاتی مبنی بر مجهزشدن سرفیس‌فون به تراشه اینتل اتم X3 منتشر شده است و احتمال عرضه گوشی پرچم‌دار جدید مایکروسافت با تراشه اینتل، بیشتر است!

بنابر گمانه‌زنی‌ها، سرفیس فون یک پوشش آلومینیومی و منیزیمی استفاده می‌کند. هم‌چنین، انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار جدید مایکروسافت به یک صفحه‌نمایش سوپرآمولد (احتمالاً Quad HD) مجهز شده باشد و از درگاه یواس‌بی Type-C، بهره بگیرد.

همان‌طور که در ترنجی گفته شده است، “سرفیس فون” با هدف “بخش تجاری” به بازار عرضه خواهد شد و بنابراین، قیمت نهایی آن، چندان مناسب نخواهد بود؛ البته، شرکت‌های سازنده دیگر، می‌توانند محصولات میان‌رده و ارزان‌قیمت مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل به بازار عرضه نمایند. با این‌حال، نباید از یاد برد که حتی شرکت مایکروسافت، تمایل چندانی به عرضه محصولاتی با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل ندارد. بنابراین در آینده، وضعیت گوشی‌های مجهز به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل، چندان تغییر پیدا نمی‌کند؛ مگر آنکه، سرفیس فون، بتواند کاربران را به سمت این سیستم‌عامل نیمه‌جان جذب نماید!

[su_button url=”#” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]windows central[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Androidworld

سرفیسفون : دستگاهی بسیار گران و گزاف که به پولش میشه یه لپتاپ خیلی خوب از برند هایی حتی مثل ایسوس خرید(با توجه به سیاست قیمت گذاری مایکروسافت رو محصولاتی که اسم سرفیس روشونه ) و اینکه مشکل باتری هم خواهد داشت مگه اینکه بخوان خیلی خیلی ضخیمش کنن …

پس از الآن پیش بینی میکنم که فقط پولدار ها و بچه مایه دار ها سمتش میرن و بعد از خریدش یا پشیمون میشن یا اینکه اینقدر پولدارن که ککشونم نمیگزه …

دقیقا مثل اتفاقی که باسه سرفیسبوک ها افتاد ولی اینبار از نوع دیگش !!!

سرفیسفون باید وقتی ساخته بشه که تکنولوژی باتری ها متحول بشه چون یه همچین سیستمی که من میبینم حداقل ۸۰۰۰ میلی آمپر باتری میخواد تا بازدهیش در حد متوسط رو به پایین باشه چون ویندوز روشه !!!

به نظرم مایکروسافت به جای اینکارا بره دنبال نوکیا دوباره تا محصولات باکیفیتی مثل ۱۵۲۰ تولید کنه …

و اینکه بهتر بود لومیا ۹۶۰ و لومیا ۹۶۰ ایکس ال رو معرفی میکرد که از باتری بهتری نسبت به ۹۵۰ بهره ببره و بدنش فلزی باشه .

sinior

سرفیس فون شاید بتواند مایکی را از نابود شدن کاشی های رنگارنگ نجات دهد. اگه ویندوز ۸.۱ و ۸. استارت فول اسکرین نداشتن شاید افراد بیشتری جذب این رابط کاربری میشدن

grimm

همین کار بهتره چون زمانی که استفاده کننده هاش یک سری آدمای خاص هستن و هر کسی نمی تونه با هاش کنار بیاد بزار گوشیاش هم خاص باشه اگه ۲ تا گوشی تولید کنه دیگه مشکل آپدیت و نرم افزارش حل میشه احتمالأ یکی میان ردس که مشخصاتش در حد الیته ایکس ۳ بارم ۶ و دیگری پرچمدار که با آخرین سخت افزار هستش اگه با همکاری اینتل پردازنده بزنه که خیلی بهتر کلأ ویندوز با پردازنده اینتل خیلی بهتر کارمی کنه دیگه دو تا گوشی تولید شده تمام و عیار هستن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی