حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات‌فنی زدتی‌ای Axon Max 2 در آزمون GFXBench فاش شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

زدتی‌ای Axon Max در اواخر سال ۲۰۱۵ به‌طور رسمی معرفی شد و به‎‌نظر می‌رسد که شرکت چینی سازنده، برای عرضه نسل جدید آن آماده می‌شود. به‌تازگی، مشخصات‌فنی زدتی‌ای Axon Max 2 در آزمون GFXBench فاش شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با ترنجی، همراه باشید.

نسل اول زدتی‌ای Axon Max به یک تراشه اسنپدراگون ۶۱۷ مجهز شده بود. بنابر اطلاعات به‌دست‌آمده از مشخصات‌فنی نسل جدید این گوشی در آزمون GFXBench، زدتی‌ای Axon Max 2 با شماره مدل (C2017) توسط تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۲۵ قدرت می‌گیرد؛ فرکانس کاری هسته‌های پردازشی در این چیپ‌ست، ۲٫۰ گیگاهرتز است و عملکرد آن به‌طور کلی برای ثبت ویدیوهای ۴K و پخش آن، مناسب خواهد بود. واحد گرافیکی آدرنو ۵۰۶، وظیفه پردازش امور گرافیکی را برعهده دارد و با توجه به آنچه که از عملکرد چیپ‌ست اسنپدراگون ۶۲۵ اطلاع داریم، عملکرد واحد گرافیکی آدرنو ۵۰۶ بسیار مناسب است.

gfxbench-axon-max-2

نسل اول  زدتی‌ای Axon Max با سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌‎داخلی به بازار عرضه شده است و شرکت سازنده برای نسل جدید این گوشی، از چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌‎داخلی استفاده کرده است. البته در حال‌حاضر، اطلاعاتی از امکان افزایش حافظه‌داخلی با استفاده از کارت‌حافظه جانبی، در دسترس نیست اما با توجه این موضوع که نسل قبلی (زدتی‌ای Axon Max) از کارت حافظه جانبی پشتیبانی می‌کند، عرضه نسخه جدید آن با امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی چندان غیرممکن نیست.

شرکت زدتی‌ای برای دوربین اصلی از یک شاتر ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کرده است و جالب است بدانید که برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمه‎های تصویری، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در اختیار خواهید داشت که می‌‍تواند با رزولوشن ۴K به فیلم‌برداری بپردازد. اولین نسل از زدتی‌ای Axon Max، به یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با فلاش LED دوگانه مجهز شده است و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی، این مدل را به یک گزینه بسیار مناسب برای ثبت تصاویر سلفی مبدل ساخته است؛ هرچند در حال‌حاضر، چندان مشخص نیست که چرا نسل دوم این محصول، از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد!

صفحه‌نمایش ۶ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، از دیگر مشخصات فاش‌شده برای زدتی‌ای Axon Max 2 در آزمون GFXBench است. بنابراین، تراکم‌پیکسلی آن نزدیک به ۳۳۰ پیکسل در هر اینچ خواهد بود؛ همانند نسل قبل.

از آنجایی‌که زدتی‌ای Axon Max در ۳۱ دسامبر سال ۲۰۱۵ ارائه شده است؛ انتظار می‌رود که نسل جدید آن به تبعیت از مدل قبلی، در همین ماه در سال جاری میلادی معرفی شود. بنابراین، چندان نباید به معرفی این محصول تا چند هفته آینده، امیدوار باشید و بهتر است در صورتی‌که قصد خرید زدتی‌ای Axon Max 2 را داشته باشید، خود را برای ارائه این محصول در آذر و دی‌ماه، آماده نمایید.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/ZTE-Axon-Max-2-has-its-specs-outed-via-GFXBench_id84433″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی