حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر جدید ال‌جی برای LG V20، از قابلیت‌های این گوشی پرچم‌‎دار حکایت می‌کند

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

شرکت ال‌جی در حال‌حاضر، بخشی از مشخصات و قابلیت‌های ال‌جی وی ۲۰ را با کاربران به اشتراک گذاشته است. بنابر اطلاعات رسمی، می‌دانیم که ال‌جی وی ۲۰ به‌عنوان اولین گوشی‌هوشمند در جهان با قابلیت ۳۲bit Hi-Fi Quad DAC (مبدل دیجیتال به آنالوگ) عرضه خواهد شد. با این‌‎حال، شرکت ال‌جی، به‌تازگی تیزر جدیدی را منتشر کرده است که از قابلیت‌های صوتی و فیلم‌برداری این محصول حکایت می‌کند. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

به‌‎تازگی، شرکت ال‌جی نشان داده است که علاوه‌بر معرفی ال‌جی وی ۲۰ در ۶ سپتامبر (سه شنبه، ۱۶ شهریور) در سان فرانسیسکو، گوشی پرچم‌دار جدید خود را در ۷ سپتامبر در کره‌جنوبی، ارائه می‌دهد. علاوه‌براین، شرکت ال‌جی اعلام کرده است که ال‌جی وی ۲۰ به‌عنوان یک محصول پرچم‌دار، تجربه پخش صدا و فیلم‌برداری (پخش فیلم) باورنکردنی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

LG-V20-best-audio-and-video-01

در رندرهای فاش‌شده از ال‌جی وی ۲۰، قابل مشاهده است که این محصول از یک دوربین دوگانه اصلی که دوربین ال‌جی جی ۵ را یادآوری می‌کند، استفاده خواهد کرد. با این‌حال، گمان می‌رود که دوربین‌های در نظر گرفته شده برای ال‌جی وی ۲۰ در مقایسه با ال‌جی جی ۵، عملکرد بهتری خواهد داشت و احتمالاً شاهد حالت ضبط فیلم دستی خواهیم بود. در صورت امکان ضبط فیلم به صورت دستی در ال‌‎جی وی ۲۰ همانند ال‌جی وی ۱۰، می‌توانید فریم ریت، سرعت شاتر، تعادل سفیدی تصویر، ISO و فوکوس را کنترل نمایید.

پیش‌تر در ترنجی خواندید که ال‌جی وی ۲۰ در در ۲ مهر ماه به بازار عرضه خواهد شد. منبع انتشار این شایعه با اشاره به نسخه مخصوص ال‌جی وی ۲۰ برای اپراتور T-Mobile، مدعی است که گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی بدون قرارداد با قیمت ۶۵۰ دلار عرضه می‌شود و با پیش‌خرید ال‌جی وی ۲۰، هدایایی برای مشتریان درنظر گرفته خواهد شد.

پرچم‌‌دار جدید ال‌جی به‌عنوان یکی از اولین گوشی‌های هوشمند “خارج از سری نکسوس” با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ گوگل، به بازار عرضه می‌شود. صفحه‌نمایش Quad HD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، دیگر مشخصات فاش‌شده برای گوشی پرچم‌دار ال‌جی وی ۲۰ است. تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام با واحد گرافیکی ادرنو ۵۳۰ و چهار گیگابایت حافظه رم به پرچم‌دار جدید ال‌جی قدرت می‌دهد؛ با این‌حال، فعلاً چندان مشخص نیست که ال‌جی وی ۲۰ از صفحه‌نمایش ثانویه استفاده می‌کند یا خیر.  با این‌حال، باید توجه داشت که این قابلیت به‌عنوان یک ویژگی “منحصر به‌‌‍فرد” برای ال‌‌جی وی ۱۰ ارائه شده است و عدم استفاده از آن در ال‌جی وی ۲۰، چندان رضایت‌بخش نخواهد بود.

حسگر اثرانگشت همانند ال‌جی جی ۵ در پشت گوشی، جای گرفته است و طراحی محصول، به ال‌جی جی ۵ بسیار نزدیک خواهد بود. ظرفیت باتری ال‌جی V20 حدوداً ۴۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت است؛ علاوه‌براین، این گوشی پرچم‎‌دار با درگاه یواس‌بی Type-C به بازار عرضه خواهد شد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/LG-V20-to-offer-the-best-video-and-audio-experience_id84348″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nokia.king

این گوشی عالیه بنظرم فقط امیدوارم شارژ دهی خوبی داشته باشه و کیفیت صفحه نمایشش عالی باشه . گوشی خیلی زیباییه .انتخاب عالی هست تو این رنج قیمت

Mustafa Keftanzadeh

اگه این جوری که میگه باشه که عالیه :yahoo: :heart:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی