حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر جدیدی از شیائومی ردمی ۴ منتشر شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

همان‌طور که بارها در شایعات اشاره شده است، شرکت شیائومی بر روی گوشی میان‌رده شیائومی ردمی ۴ مشغول به کار است و به‌تازگی، تصاویری از این گوشی منتشر شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با ترنجی، همراه باشید.

با وجود اینکه هوآوی، اوپو و Vivo در مقایسه با شیائومی، موفق به فروش تعداد بیش‌تری گوشی‌هوشمند در سه‌ماهه دوم سال جاری شده‌اند؛ شیائومی، هم‌چنان به معرفی محصولات جدید در تمامی بازه‌های قیمتی، ادامه می‌دهد تا جایگاه از دست رفته خود را در بازار چین به‌دست آورد. شرکت شیائومی تا به حال، بیش از ۱۱۰ میلیون واحد دستگاه از سری “ردمی” به فروش رسانده است و بنابراین، معرفی یک نسل جدید در سری “ردمی” شیائومی، تنها به ردمی پرو که پیش‌تر معرفی شده است؛ محدود نخواهد بود. به همین جهت، انتظار می‌رود که شرکت شیائومی در هفته‌های آینده، علاوه‌بر معرفی شیائومی می نوت ۲، گوشی میان‌رده شیائومی ردمی ۴ رامعرفی نماید.

شیائومی ردمی ۳ در ماه ژانویه سال جاری به‌طور رسمی معرفی شد و تا به حال، شایعات زیادی از شیائومی ردمی ۴ منتشر شده است. این محصول، علاوه‌بر لیست‌شدن در آزمون گیک‎بنچ در اوایل ماه جاری میلادی، مشخصات‌فنی، قیمت و تصاویر آن نیز فاش شده است. با اینکه تصاویر منتشرشده بهترین تصاویری نیست که از شیائومی ردمی ۴ دیده‌ایم یا خواهیم دید، این تصاویر، طراحی محصول جدید شیائومی را به طور کامل نشان می‌دهد.

Xiaomi-Redmi-4-leak_51

تصاویر تازه فاش‌شده، طراحی جلوی گوشی و بدنه پشتی شیائومی ردمی ۴ را نشان می‌دهد که محصولات گذشته شرکت سازنده چینی را یادآوری می‌کند. با دقت به تصاویر منتشرشده، به‌راحتی متوجه خواهید شد که شیائومی ردمی ۴ از فلز ساخته شده است و شرکت سازنده، محصول جدید خود را با سه دکمه لمسی خازنی عرضه خواهد کرد.

حسگر اثرانگشت در پشت گوشی جای گرفته است و بنابراین، گوشی جدید شیائومی همانند شیائومی ردمی پرو با یک دکمه Home مجهز به حسگر اثرانگشت، ارائه نمی‌شود. در کنار این موارد و با دقت در تصاویر، فلاش LED در کنار دوربین اصلی قابل مشاهده است؛ این احتمال وجود دارد که شرکت سازنده، گوشی میان‌رده (و یا ارزان‌قیمت) خود را با فلاش LED دوگانه ارائه دهد اما با توجه به تصاویر و فاصله‌ای که با دوربین گوشی وجود دارد، قضاوت این موضوع بسیار دشوار است. البته، در صورتی‌که سایر مشخصات‌فنی و قیمت فاش‌شده شیائومی ردمی ۴ صحت داشته باشد؛ عرضه شیائومی ردمی ۴ با فلاش LED دوگانه، بعید به‌نظر می‌رسد.

در اطراف صفحه‌نمایش شیائومی ردمی ۴، نوارهای مشکی‌رنگ دیده می‌شود که کم‌وبیش به دیگر محصولات سری “ردمی” شیائومی شباهت دارد؛ با این‌حال، حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش، قابل قبول است و از بسیاری از محصولات هم‌قیمت خود، حاشیه‌های کم‌تری دارد. در یکی از تصاویر، به برخی از مشخصات‌فنی شیائومی ردمی ۴ اشاره شده است که با درنظر گرفتن مشخصات فاش‌شده در گیک‌بنچ، می‌توان به یک دید کلی درباره مشخصات‌فنی این محصول رسید.

بنابراین، شیائومی ردمی ۴ با یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی فول اچ‌دی با رزولشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، به بازار عرضه خواهد شد و شرکت سازنده، این گوشی را در دو مدل با ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، ارائه می‌دهد. قدرت شیائومی ردمی ۴ توسط تراشه ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام با لیتوگرافی ۱۴ نانومتری (مشابه پردازنده به کار گرفته‌شده در گوشی اوپو R9s که پیش‌تر در ترنجی خواندید) تامین می‌شود و واحد گرافیکی آدرنو ۵۰۶ کوالکام، پردازش امور گرافیکی را برعهده دارد. سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰ به همراه رابط‌کاربری MIUI 8، از دیگر مشخصات‌ فاش‌شده برای گوشی ارزان‌قیمت جدید شیائومی است. در کنار این موارد، گفته می‌شود که شیائومی ردمی ۴ با یک باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳٫۰ به بازار عرضه خواهد شد.

شیائومی ردمی ۴ با قیمت پایه ۱۰۵ دلار عرضه خواهد شد و بنابر شایعات، این گوشی در  ۲۵ آگوست (پنج‌شنبه، ۴ شهریور) معرفی خواهد شد. هرچند در حال‌حاضر، صحت این شایعات مشخص نشده است.

[su_button url=”http://www.androidheadlines.com/2016/08/several-new-redmi-4-images-surface-along-with-partial-specs.html” target=”blank”]androidheadlines[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی