حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ترنج‌اَپ: بروجلو ؛ عبور از مسیر

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

بعد از مدت‌ها شاهد پیشرفت اندکی در سبک و ایده‌ بازی‌های ایرانی هستیم و کمی به تیم‌های بازی سازی ایرانی امیدوار شده‌ایم. بازی چالشی بروجلو یکی از بازی‌های اعصاب‌خرد کنی است که شباهت بسیاری به بازی‌های شاهکار شرکت KetchApp دارد ولی این کجا و آن کجا! در ادامه با ترنجی همراه باشید…

بعد از دریافت بازی و ورود به صفحه آغازین ، در نگاه اول گرافیک سبک و چشم‌نواز حس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند. بعد از فشردن دکمه شروع به سراغ قسمت اصلی بروجلو می‌رویم. در اصل شما کنترل یک ایموجی را در دست دارید و با لمس کردن صفحه شما این کاراکتر را کنترل می‌کنید و به سمت جلو حرکت می‌دهید. اگر بیش از حد در قسمتی بمانید حتما سقوط می‌کنید زیرا بعد از چند ثانیه قطعاتی به صورت پشت سر هم سقوط می‌کنند و کار برای شما سخت‌تر خواهد شد.

این بازی دارای داستان یا الگوریتم خاصی نیست و نیاز چندانی به راهنما ندارد ولی در آغاز راهنمایی بسیار کوچکی در کنار صفحه به شما نمایش داده می‌شود. محتوای این راهنما بدین شکل است: اگر سمت چپ صفحه نمایش را لمس کنید شخصیت اصلی بازی دو خانه به سمت جلو می‌پرد و و شما سه امتیاز دریافت خواهید کرد و اگر سمت راست صفحه نمایش را فشار دهید یک خانه به جلو حرکت می‌کنید و یک امتیاز می‌گیرید. برای به دست آوردن یاقوت کافیست مسیر بازی را طی کنید تا یاقوت‌هایی که سد راهتان قرار گرفته‌اند را جمع آوری کنید و برای خرید شخصیت‌های جذاب بازی خرجشان کنید. اگر در میان راه سقوط کردید و تمایل به ادامه مسیر داشتید کافیست ۲۰ یاقوت خرج کنید یا به تماشای ویدیو تبلیغاتی بنشینید. بعد از دانلود بازی و ثبت رکورد جدید امتیازتان را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سروش نصرپور
سروش هستم. گرافیست ترنجی و عاشق دنیای اپلیکیشن‌ها و تکنولوژی