حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت، هم‌‌چنان از نزدیک‌بودن زمان‌عرضه ویندوز ۱۰ موبایل خبر می‌دهد

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

کاربران سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل برای انتشار به‌روزرسانی سالانه برای گوشی‌هوشمند خود، منتظر هستند اما مایکروسافت، مدعی است که کار بر روی این به‌روزرسانی، هم‌چنان ادامه دارد و به‌زودی، آن‌را عرضه خواهد کرد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

دونا سرکار، سرپرست برنامه ویندوز اینسایدر، بار دیگر در توئیتر اعلام کرد که به‌روزرسانی سالانه سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل در یک زمان مناسب، عرضه خواهد شد.

به‌روزرسانی سالانه ویندوز ۱۰ موبایل، به‌زودی عرضه خواهد شد. تیم توسعه‌دهنده، می‌خواهد مطمئن شود با توجه به بازخورد کاربران (از نسخه‌های پیش‌نمایش این به‌روزرسانی) آن‌را در یک زمان مناسب عرضه می‌کند.

در حالی‌که این موضوع، تنها نشان می‌دهد شرکت مایکروسافت برای به‌‍روزرسانی سالانه ویندوز ۱۰ موبایل به سختی تلاش می‎‌‎کند تا از عملکرد نهایی این به‌‍روزرسانی در دستگاه‌های مختلف، مطمئن شود؛ هنوز مشخص نیست که به‌روزرسانی سالانه ویندوز ۱۰ موبایل در چه زمانی عرضه خواهد شد. تا به‌حال، شایعات مختلفی از زمان‌ عرضه رسمی این به‌روزرسانی، منتشر شده است اما برخی از آن‌ها اشتباه بوده‌اند.

به‌روزرسانی سالانه ویندوز ۱۰ موبایل، ۲۶ مرداد عرضه خواهد شد؟ شاید!

در گذشته، ادعا می‌شد که به‌روزرسانی سالانه ویندوز ۱۰ موبایل در ۹ آگوست (۱۹ مرداد) برای گوشی‌های آنلاک عرضه می‌شود و گوشی‌های عرضه‌شده توسط اپراتورها در ۱۶ آگوست (۲۶ مرداد) به‌روزرسانی مذکور را دریافت خواهند کرد.

متاسفانه، بخش اول این شایعات در نهایت به واقعیت مبدل نشد زیرا به‌روزرسانی سالانه برای ویندوز ۱۰ موبایل، هم‌چنان در حال توسعه است اما هم‌چنان، انتظار می‌رود که فردا، به‌روزرسانی مذکور به‌صورت رسمی منتشر شود؛ هرچند با توجه به ادعای دونا سرکار، مبنی بر عرضه این به‌روزرسانی “در یک زمان مناسب” کمی بعید است که فردا، به‌‍روزرسانی سالانه منتشر شود و احتمالاً در نهایت، هفته آینده، این به‌روزرسانی منتشر خواهد شد.

آنچه که در حال‌حاضر، جدا از زمان عرضه این به‌روزرسانی اهمیت دارد؛ آن است که تنها گوشی‌های هوشمند سری “لومیا” که به‌طور رسمی توسط مایکروسافت، ویندوز ۱۰ موبایل را دریافت کرده‌‎اند، می‌توانند به‌روزرسانی مذکور را دریافت نمایند. در حال‌حاضر، تنها ۱۲ درصد از گوشی‌های اکوسیستم ویندوز به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل به‌روزرسانی شده‌اند یا این سیستم‌عامل برروی آن‌ها، نصب شده است؛ ۷۹ درصد دیگر نیز، هم‌چنان از سیستم‌عامل قدیمی ویندوزفون استفاده می‌کنند. مایکروسافت درباره عدم عرضه به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ موبایل، مدعی است که به دلیل داشتن یک تجربه کاربری مناسب پس از به‌روزرسانی به این سیستم‌عامل، برخی از مدل‌ها به ویندوز ۱۰ موبایل به‌روزرسانی نشده‌‎اند.

در همین رابطه، پیش‎‌تر در ترنجی خواندید که  نصب سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل توسط مایکروسافت بر روی گوشی‌های پشتیبانی‌نشده به دلیل انتقال به‌روزرسانی رداستون به حلقه Release Preview، غیرممکن شد. با این‌حال، کاربران گوشی‌های پشتیبانی نشده، می‌توانند با استفاده از یک برنامه شخص‌ثالث، به‌روزرسانی سالانه را بر روی گوشی‌هوشمند خود نصب نمایند.

[su_button url=”http://news.softpedia.com/news/microsoft-again-says-windows-10-mobile-anniversary-update-will-launch-soon-507298.shtml” target=”blank”]softpedia[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HasanHoseinPoor

از دست مایکروسافت

Kangar_zehtab

:scratch: :wacko:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی