حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ پرو منتشر شد

نوشته

7 سال قبل | 5 دیدگاه | مطالب ترنجی

همان‌طور که پیش‌تر در ترنجی خواندید، شرکت اچ‌تی‌سی بر روی گوشی‌‌های HTC Desire 10 Pro و Lifestyle مشغول به کار است. پیش‌تر، مشخصات‌فنی دیزایر ۱۰ Lifestyle فاش شد و به‌تازگی، رندرهای اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ پرو منتشر است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

براساس اطلاعات فاش‌شده توسط اوان‌بلاس (@EvaLeaks)، اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ Lifestyle به یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی اچ‌دی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل، مجهز شده است. یک تراشه اسنپدراگون کوالکام، ناشناخته نیز به این گوشی قدرت می‌دهد و می‌توان احتمال داد که تراشه مذکور، از سری ۴۰۰ یا ۶۰۰ تراشه‌‌های اسنپدراگون کوالکام باشد.

nexus2cee_desireprowhite-668x589

سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰ با رابط‌کاربری سنس اچ‌تی‌سی، برای گوشی جدید اچ‌تی‌سی فاش شده است. برای دوربین اصلی، از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی BSI با یک فلاش LED، استفاده شده است و دوربین سلفی نیز، یک شاتر ۵ مگاپیکسلی بوده که از سنسور BSI استفاده می‌کند. دوربین اصلی و دوربین دوم، هر دو می‌توانند با رزولوشن فول اچ‌دی، فیلم‌برداری نمایند. علاوه‌براین، اوان‌بلاس فاش کرده است که اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ Lifestyle با بلندگوهای استریو “Boomsound Hi-Fi Edition” با سیستم صوتی ۲۴ بیتی، عرضه خواهد شد.

اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ Lifestyle در دو مدل با ۲ گیگابایت حافظه‌رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌داخلی و سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی عرضه خواهد شد. این گوشی در چندین رنگ مختلف، ارائه می‌شود؛ هرچند در حال‌حاضر، رنگ‌ها و قیمت آن، فاش نشده است.

همان‌طور که در ابتدا گفته شد، شرکت اچ‌تی‌سی بر روی یک گوشی دیگر با نام اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ پرو مشغول به کار است و رندرهای آن، به‌تازگی توسط اوان‌بلاس منتشر شده است. این گوشی در مقایسه با مدل دیگر، احتمالاً مشخصات مناسب‌تری داشته باشد؛ در طراحی نیز، احتمالاً بین این دو مدل، شباهت‌هایی وجود خواهد داشت.

ap_resize

در طراحی اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ پرو بنابر تصاویر منتشرشده، از یک نوار طلایی استفاده شده است و شرکت اچ‌تی‌سی، از دکمه‌های خازنی لمسی برای محصول جدید خود در جلوی دستگاه کمک گرفته است؛ بنابراین، حسگر انگشت در جلوی گوشی قرار ندارد و همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ پرو همانند بسیاری از گوشی‎های‌هوشمند با یک حسگر تشخیص اثرانگشت گرد که در پایین دوربین جای گرفته، عرضه خواهد شد.

علاوه‌براین، با بررسی دوربین اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ پرو براساس رندرهای منتشرشده، مشاهده می‌شود که دوربین اصلی به گوشه‌ی دستگاه انتقال یافته است. در پایین دوربین اصلی، فلاش LED دوگانه با یک ناحیه سیاه رنگ، جلب‌توجه می‌کند که احتمالاً مربوط به فوکوس خودکار لیزری است.

اگر به رندرهای منتشرشده، دقیق شوید؛ تاریخ ۲۰ سپتامبر در صفحه‌نمایش گوشی به چشم می‌خورد. گمان می‌رود که اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ پرو و دیزایر ۱۰ Lifestyle در اواخر ماه سپتامبر، معرفی شود و این تاریخ، بهترین زمان برای معرفی محصولات جدید اچ‌تی‌سی است.

[su_button url=”http://www.androidpolice.com/2016/08/13/htc-desire-10-lifestyle-pro-detailed-evleaks/” target=”blank”]androidpolice[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Rohollah74

زیبااست ب امید موفقیعت دوباره HTC

REZA

قشنگه
خیلیم خاصه!حسگر اثر انگشتش پشته!اون دکمه هاش بنظرم شبیه ۱۰باشه قشنگ تره

Mustafa Keftanzadeh

فقط یکم دوربینش بزرگه

Ali PC

خیلی خوشگله B-)

saeedreza

قشنگه ، من ک خیلی خوشم اومد
درسته حسگراثر انگشت جلوی دستگاه باشه بهتره ،
ولی تو اچ تی سی ده و آ نه دیدم اگه جلوی دستگاه باشه یه مقداری از نظر طراحی آزار دهندست
چون اون دکمه ی بیضی شکل ، یجورایی امضای محصولات سامسونگه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی