حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پتنت‌های جدید، دست‌بند مچی سلامتی شرکت اپل را نشان می‌دهد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

در اوایل هفته جاری، در ترنجی خواندید که شرکت اپل بر روی یک دست‌بند مچی هوشمند مشغول به کار است. به‌تازگی، پتنت‌های جدید از یک دست‌بند مچی هوشمند منتشر شده است که نشان می‌دهد محصول سلامت‌محور شرکت اپل، چگونه خواهد بود. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

جدیدترین پتنت شرکت اپل، یک الکتروکاردیوگرام پوشیدنی را نشان می‌دهد که کاربر با پوشیدن آن، می‌تواند بر فعالیت الکتریکی قلب خود نظارت داشته باشد. بر همین اساس، اطلاعات مربوط به فعالیت قلب شما با تشخیص محل پوشیدن این دست‌بند و واسنجیدن اطلاعات به‌دست‌آمده، داده‌های دقیقی را از فعالیت قلب شما ارائه می‌دهد.

پتنت جدید اپل، هم‌چنین نشان می‌دهد که این محصول، می‌تواند به هر حالتی تبدیل شود؛ ساعت‌مچی هوشمند، حلقه، آویز و سنجاق سینه تا برای هر لباس و فعالیتی، مناسب باشد.

apple-patent-1

انتظار می‌رود که شرکت اپل در سال جاری میلادی، دو مدل ساعت‌مچی هوشمند عرضه نماید؛ اپل واچ ۲ و نسخه به‌روزشده نسل اول ساعت‌مچی هوشمند شرکت اپل که با قیمت پایین‌تر در مقایسه با اپل واچ ۲ ارائه خواهد شد. با این‌حال، محصولات اپل از قابلیت‌های مرتبط با تناسب اندام و سلامتی چندانی استفاده نمی‌کند و این شرکت، تصمیم دارد تا یک محصول جداگانه را به بازار عرضه نماید.

apple-patent-2

طراحی یک محصول سلامت محور جدید و مستقل به فرم دست‌بند سلامتی، می‌تواند نظر مساعد کاربرانی را به خود جلب نماید که تمایل دارند یک محصول ردیابی سلامت از شرکت اپل با قابلیت‌های منحصربه‌فرد محصولات این شرکت، داشته باشند و در همین‌ حال، هزینه زیادی برای خرید ساعت‌مچی هوشمند اپل نپردازند. طبق یک گزارش، شرکت اپل ممکن است دست‌بند سلامتی خود را در سال آینده به‌همراه آی‌فون ۲۰۱۷ معرفی نماید

شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد شرکت اپل با تامین‌کنندگانی نظیر فاکس‌کان برای این محصول در حال گفت‌وگو است. در بخشی از شایعات جدید مربوط به دست‌بند سلامتی اپل، ادعا می‌شود که فناوری “لمس سه‌بعدی” به‌عنوان یک قابلیت هیجان‌انگیز، نقش مهمی را در محصول جدید اپل ایفا خواهد کرد و شرکت اپل بر روی بخش “نرم‌افزاری” این دستگاه نزدیک به دو سال، مشغول به کار است.

apple-patent-7

همان‌طور که گفته شد، دست‌بند مچی شرکت اپل در سال آینده به‌همراه آی‌فون‌های جدید به مناسب دهمین سالگرد معرفی آی‌فون، ارائه خواهد شد و این موضوع، می‌تواند از معرفی محصولات جدید شرکت اپل در سال آینده حکایت نماید. بنابراین، محصولات تازه دیگری نیز در سال ۲۰۱۷ به‌همراه آی‌فون‌های جدید و دست‌بند مچی هوشمند شرکت اپل، عرضه خواهد شد و کاربران را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. در حال‌حاضر، اطلاعاتی از قیمت دست‌بند مچی سلامتی اپل منتشر نشده است.

[su_button url=”http://www.technobuffalo.com/2016/08/11/apple-patent-health-wearable-device-ecg/”]9to5mac[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortiii

جالبه امیدوارم کاربردی باشه کلا اپل رو سال بعد باید دید امسال فقط گذراست همه چی رو گذاشتن سال بعد که تحول بزرگی انجام بدن من ک منتظر سال بعدم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی