حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انتشار بیلد ۱۴۹۰۱ ویندوز ۱۰ به‌‎عنوان اولین بیلد پیش‌نمایش به‌روزرسانی رداستون ۲

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

مایکروسافت، به عرضه به‌روزرسانی سالانه (اولین به‌روزرسانی رداستون) در سراسر جهان ادامه می‌دهد و هم‌چنین، به سختی تلاش می‌کند تا این به‌روزرسانی را برای گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل نیز ارائه دهد. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت، تصمیم گرفته است تا به‌زودی، اولین بیلد پیش‌نمایش به‌روزرسانی رداستون ۲ را برای کاربران برنامه ویندوز اینسایدر منتشر نماید. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

به‌روزرسانی سالانه (موسوم به رداستون) به‌تازگی منتشر شده است و این به‌روزرسانی، به‌عنوان بخشی از یک به‌روزرسانی بزرگ‌تر که قسمت‌های بعدی آن در سال آینده عرضه خواهد شد؛ ارائه می‌شود. با این‌حال، شرکت مایکروسافت، آماده می‌شود تا بیلدهای پیش‌نمایش دومین به‌روزرسانی رداستون را عرضه نماید.

اولین نسخه پیش‌نمایش به‌روزرسانی رداستون ۲ با شماره بیلد ۱۴۹۰۱، احتمالاً در روزهای آتی منتشر خواهد شد. سرپرست برنامه ویندوز اینسایدر، دونا سرکار در صفحه‌رسمی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی، تایید کرده است که تیم توسعه‌دهنده، به مدتی زمان برای کامل‌شدن به‌روزرسانی جدید ویندوز ۱۰ نیاز دارد. با این‌حال، در صورتی‌که اولین نسخه پیش‌نمایش به‌روزرسانی مذکور در هفته جاری ارائه نشود؛ این احتمال وجود دارد که در هفته آینده، شاهد انتشار این به‌روزرسانی باشیم. دونا سرکار به‌عنوان سرپرست برنامه ویندوز اینسایدر در روز دوشنبه، اعلام کرد:

به‌‎روزرسانی، امروز منتشر نخواهد شد. تیم توسعه‌دهنده به مدت کمی زمان نیاز دارد تا همه‌‎ چیز، آن‌گونه که انتظار می‌رود؛ باشد.

عرضه رسمی به‌روزرسانی رداستون ۲ در بهار سال ۲۰۱۷

همان‌طور که احتمالاً در جریان هستید، برنامه‌ریزی شده است تا به‌روزرسانی رداستون ۲ در بهار سال ۲۰۱۷ به صورت رسمی منتشر شود؛ بنابراین، مایکروسافت نزدیک به شش ماه دیگر، فرصت دارد تا به‌روزرسانی رداستون ۲ را تکمیل نماید. دومین به‌روزرسانی رداستون، با بخشی از قابلیت‌هایی عرضه خواهد شد که پیش‌تر، انتظار می‌رفت در به‌ روررسانی سالانه، ارائه شود. 

انتشار این به‌روزرسانی برای کاربران سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل، البته از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا مایکروسافت، پیش‌تر مدعی شد که برنامه‌های هیجان‌انگیزی برای سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل با انتشار به‌روزرسانی رداستون ۲ دارد. این موضوع با شایعاتی که از عرضه سرفیس‌ فون به‌عنوان گوشی پرچم‌دار مایکروسافت در سال آینده به‌همراه دومین به‌روزرسانی رداستون حکایت دارد، هم‌جهت است؛ با این‌حال، فعلاً عرضه هم‌زمان سرفیس فون با به‌روزرسانی رداستون ۲ در بهار، تایید نشده است. علاوه‌براین، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر عرضه سرفیس‌بوک ۲ و سرفیس پرو ۵ با دومین به‌روزرسانی رداستون، وجود دارد که در حال‌حاضر، صحت آن‌ها مشخص نشده است.

پیش‌تر در ترنجی خواندید که به‌روزرسانی رداستون ۲ و ۳ ویندوز ۱۰ در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود سومین به‌روزرسانی رداستون در تابستان سال آینده برای دستگاه‌های ویندوزی به‌صورت رسمی، منتشر شود.

[su_button url=”http://news.softpedia.com/news/windows-10-build-14901-could-launch-this-week-as-first-redstone-2-build-507094.shtml” target=”blank”]softpedia[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی