حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویری از طرح مفهومی تم سفید برای رابط کاربری ویندوز ۱۰

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

ویندوز ۱۰ یکی از بهترین محصولاتی است که مایکروسافت تولید کرده است. این سیستم‌عامل دارای امکانات جذاب و بسیار کاربردی است که هر کاربری را مجذوب خود می‌کند. یک کاربر خوش ذوق و طرفدار مایکروسافت طرح مفهومی جدیدی را برای ویندوز ۱۰ منتشر کرده است که برخلاف طرح‌های مفهومی (کانسپت) دیگر چیز عجیب و غریب و دور از ارزش‌های مایکروسافت نیست.

با ترنجی همراه باشید….

ویندوز ۱۰ احتمالا به این بیت از آهنگ رضا صادقی که می‌گوید: مشکی رنگ عشقه! اعتقاد زیادی دارد. به صورت کلی در تمامی قسمت‌های ویندوز ۱۰ یک نوع خاص از رنگ مشکی دیده می‌شود. در پس زمینه‌ها٬ در منوی استارت٬ در کادر جستجوی کورتانا و به صورت کلی در اکثر مکان‌ها ردی از رنگ سیاه یافت می‌شود.

Windows-10

مایکروسافت در ویندوزفون تم سفید را نیز در بطن سیستم‌عامل جا سازی کرده بود و کاربر می‌توانست با رفتن به تنظیمات تغییراتی در رابط کاربری ایجاد کند. با فعال‌سازی گزینه‌ی Light تقریبا تمامی قسمت‌هایی که تاکنون رخت مشکی پوشیده بودند تغییر چهره داده بودند. البته تمامی قسمت‌ها این ویژگی را قبول نمی‌کرد و برخی از برنامه‌ها همچنان به تم مشکی پایبند بودند.

3 2  1

مایکروسافت در بروزرسانی سالیانه‌ی ویندوز ۱۰ امکانات جالب و کاربردی را برای تغییر رنگ استارت و اضافه کردن تم‌های مختلف فراهم کرده است ولی طرحی همانند طرح زیر می‌تواند برای بسیاری از کاربران جذاب باشد. تجربه نشان داده است که اگر کاربری یک طرح مفهومی زیبا و نزدیک به واقعیت برای مایکروسافت ارسال کند ممکن است اهالی ردموند از آن الهام بگیرند. برای مثال کاربران زیادی برای طرح مفهومی ویندوز ۹ (که ناگهان ویندوز ۱۰ شد) فایل‌های مختلفی را برای مایکروسافت ارسال کردند و دیزاین نهایی ویندوز ۱۰ بسیار شبیه به طرح مفهومی کاربران بود.

ممکن است که مایکروسافت در بروزرسانی رداستون ۲ قابلیتی را به تنظیمات خود اضافه کند که بتوان تمامی زوایای ویندوز ۱۰ را تم Light یا همان روشن (سفید) تزیین کرد. با توجه به یکسان بودن بطن سیستم‌عامل‌های ویندوز ۱۰ افه شدن چنین طرحی به ویندوز ۱۰ کامپیوتر باید منتظر حضور آن در موبایل‌های ویندوزی نیز باشیم.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[su_button url=”http://mspoweruser.com/concept-full-light-theme-for-the-windows-10-desktop/” target=”blank”]mspoweruser[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
illustray

خیلی زشته اصلا خوب نیست همین به قول صادقی مشکی رو عشقه
به نظرم مایکروسافت باید یکم روی تم مشکی بیشر کار کنه یا از برنامه های خودش الهام بگیره مثلا اسکایپ ایکس اکس ایمیل عالی کار کردن ولی موزیک اصلا خوب کار نکرده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com