حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لنوو Vibe C2 Power با باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت، معرفی شد

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

شرکت لنوو، به‌تازگی، گوشی جدید لنوو Vibe C2 Power را به‌عنوان یک مدل بهبودیافته از لنوو Vibe C2 در روسیه معرفی کرده است. ارائه این گوشی با توجه به معرفی لنوو Vibe C2 در این کشور در ماه گذشته میلادی، کمی غیرعادی به‌نظر می‌رسد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

لنوو Vibe C2 Power با باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت، همراه است که در مقایسه با باتری ۲۷۵۰ میلی‌آمپری لنوو Vibe C2، ظرفیت آن، ۷۵۰ میلی‌آمپر بر ساعت بیشتر شده. به همین جهت، شرکت سازنده از کلمه “Power” در نام‌گذاری محصول جدید خود استفاده کرده است. علاوه‌براین، حافظه رم از یک گیگابایت در مدل اصلی به دو گیگابایت در لنوو Vibe C2 Power افزایش یافته است تا مالتی‌تسکینگ بهتری را در این گوشی، شاهد باشیم.

در سایر مشخصات‌فنی، لنوو Vibe C2 Power در مقایسه با لنوو Vibe C2، تغییری نداشته است و مشخصات‌فنی آن، هم‌چنان نمی‌تواند نظر کاربران را به خود جلب نماید. این گوشی همانند مدل اصلی به یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی اچ‌دی با پنل IPS و تراشه چهار هسته‌ای مجهز شده است و دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با تک فلاش LED، عکس‌برداری در محیط‌های کم‌نور را برای کاربران ممکن می‌سازد. البته با توجه به دوربین به‌کار گرفته‌شده در این گوشی، انتظار خاصی را نباید از کیفیت نهایی تصاویر ثبت‌شده داشته باشید و کیفیت تصاویر با توجه به قیمت لنوو Vibe C2 Power، تنها قابل‌قبول خواهد بود!

برای ثبت تصاویر سلفی و مکالمه تصویری از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی استفاده شده است و پشتیبانی از نسل چهارم ارتباطات، از دیگر مشخصات لنوو Vibe C2 Power محسوب می‌شود. ضخامت این گوشی، ۹٫۵۴ میلی‌متر است که در مقایسه با ضخامت ۸٫۶ میلی‌متری لنوو Vibe C2، احتمالاً شما را ناامید خواهد کرد. البته با توجه به افزایش ظرفیت باتری، این موضوع قابل‌ چشم‌پوشی است اما اگر لنوو Vibe C2 Power را با دیگر محصولات ارزان‌قیمت مقایسه نمایید، حتماً این ضخامت ۹٫۵۴ میلی‌متری به یک نقطه ضعف تبدیل خواهد شد که می‌تواند شما را از خرید این گوشی، منصرف نماید. علاوه‌براین، لنوو Vibe C2 Power حدوداً ۱۵۶٫۶ گرم وزن دارد؛ برای اطلاع، وزن مدل اصلی، تنها ۱۳۹ گرم است.

حافظه داخلی، ۱۶ گیگابایتی است و می‌توانید در صورت تمایل، آن‌را با یک کارت حافظه میکرو SD افزایش دهید. سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰ با رابط‌کاربری اختصاصی لنوو، از دیگر شاخصه‌های لنوو Vibe C2 Power به شمار می‌رود.

قیمت لنوو Vibe C2 Power در حال‌حاضر، اعلام‌‎ نشده است اما با توجه به قیمت ۱۶۷ دلاری این گوشی در بازار روسیه و افزایش ظرفیت باتری، انتظار می‌رود این گوشی با قیمت نهایی کم‌تر از ۲۰۰ دلار به بازار عرضه شود.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/lenovo_vibe_c2_power_ups_the_battery_capacity_to_3500_mah-news-19801.php”]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی