حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به‌روزرسانی جدید ویندوز ۱۰ موبایل با شماره بیلد ۱۰۵۸۶٫۵۴۵، این هفته منتشر خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

در حالی‌که کاربران سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل برای انتشار به‌روزرسانی سالانه منتظر مانده‌اند، گزارش تازه منتشرشده، نشان می‌دهد که مایکروسافت برای عرضه یک به‌روزرسانی تجمعی در روز سه‌شنبه در هفته جاری، آماده می‌شود. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

طبق عادت مایکروسافت برای انتشار به‌روزرسانی‌های تجمعی در سه‌شنبه‌ها، انتظار می‌رود در هفته جاری، به‌روزرسانی تجمعی جدیدی برای سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۰ موبایل، منتشر شود. برطبق یک توئیت منتشرشده، به‌روزرسانی تجمعی بعدی ویندوز ۱۰ موبایل با شماره بیلد ۱۰۵۸۶٫۵۴۵ ارائه می‌شود و احتمالاً در روز سه‌شنبه، منتشر خواهد شد.

هیچ اطلاعاتی در حال‌حاضر، از بیلد جدید سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که این بیلد، در ۲ آگوست (۱۲ مرداد) همگردانی یا Compile شده است. بنابراین، شرکت مایکروسافت، فرصت کافی برای بررسی این به‌روزرسانی تجمعی تا پیش از سه‌شنبه، دارد.

همان‌طور که اطلاع دارید، به‌روزرسانی‌های تجمعی سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ بدون قابلیت جدید ارائه می‌شوند و همواره، تنها با هدف رفع اشکالات عمده و بهبود عملکرد کلی سیستم‌عامل، منتشر شده‌اند. بنابراین، نمی‌توان انتظار قابلیت تازه‌‍ای را از به‌روزرسانی تجمعی هفته جاری، داشت.

در حال‌حاضر، این موضوع تایید نشده است و نمی‌دانیم که در روز سه‌شنبه، شرکت مایکروسافت برای کاربران سیستم‌عامل، چه برنامه‌ای در نظر گرفته است. بنابراین، تا اعلام‌رسمی، به تمامی این موارد تنها به چشم یک شایعه نگاه کنید.

در رابطه با به‌روزرسانی سالانه ویندوز ۱۰ موبایل، با توجه به نزدیک‌بودن عرضه این به‌روزرسانی و انتقال به‌روزرسانی رداستون به حلقه Release Preview، پیش‌تر در ترنجی خواندید که امکان نصب سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل توسط مایکروسافت بر روی گوشی‌های پشتیبانی‌نشده، غیرممکن شد. هیچ راه‌حلی توسط مایکروسافت برای این موضوع ارائه نشده است و این شرکت، تصمیم دارد تا سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل را تنها برای دستگاه‌هایی در دسترس قرار دهد که از آن، پشتیبانی می‌کنند.

سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل به‌عنوان بخشی از پلت‌فرم ویندوز ۱۰، همواره مورد توجه مایکروسافت بوده است و انتشار به‌روزرسانی‌های مختلف برای این سیستم‌عامل، این موضوع را ثابت می‌کند. با این‌حال، تنها ۱۲ درصد از گوشی‌های اکوسیستم ویندوز به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل به‌روزرسانی شده‌اند یا این سیستم‌عامل برروی آن‌ها، نصب شده است؛ ۷۹ درصد دیگر نیز، هم‌چنان از سیستم‌عامل قدیمی ویندوزفون استفاده می‌کنند. به همین جهت، بسیاری پشتیبانی مایکروسافت را از گوشی‌های مجهز به سیستم‌عامل ویندوز، مناسب نمی‌دانند. البته این شرکت، علاقه‌ای به آمار و ارقام منتشر شده ندارد و ادعا می‌کند که هدف این شرکت از انتشار به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ موبایل تنها برای تعداد معدودی گوشی، آن است که سیستم‌عامل ویندوز موبایل، تنها بر روی تعداد مشخصی دستگاه، تجربه کاربری را چندان تحت‌تاثیر قرار نمی‌دهد و این موضوع، برای مایکروسافت از اهمیت زیادی برخوردار است.

[su_button url=”http://news.softpedia.com/news/windows-10-mobile-build-10586-545-could-launch-next-week-507030.shtml”]softpedia[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
back_uP Amir

هرگز بیلد ۲ آگوست این نخواهد بود. به عنوان اینسایدر بیلد **.۳۹۳ هست و آپدیت سال

grimm

آقا یک مقایسه بین آپدیت osx و windows بزارید ببینیم کدوم بهتر عمل کرده :rose: :heart:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی