حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی ال‌جی وی ۲۰ (LG V20) در ماه سپتامبر با اندروید نوقا ۷٫۰ تایید شد

نوشته

7 سال قبل | 9 دیدگاه | مطالب ترنجی

برطبق یک شایعه، ال‌جی بر روی مدل جدید گوشی ال‌جی وی ۱۰ (LG V10) با نام ال‌جی وی ۲۰ مشغول به کار است و آن‌را در ماه سپتامبر معرفی خواهد کرد. شعبه ال‌جی در کره، به‌طور رسمی اعلام کرد که الجی وی ۲۰ در ماه سپتامبر با اندروید نوقا ۷٫۰ عرضه خواهد شد. برای جزئیات بیشتر درباره گوشی پرچم‌دار آینده ال‌جی، همراه ترنجی باشید.

تاییدیه جدید ال‌جی، نشان می‌دهد گوشی ال‌جی وی ۲۰ مطابق با شایعات گذشته در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد. در پست رسمی شعبه ال‌جی در کره‌جنوبی، آمده است که ال‌جی وی ۲۰ به‌عنوان یک استاندارد تازه برای گوشی‌های هوشمند به‌عنوان یکی از اولین محصولات با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ عرضه خواهد شد.

اگر پست شعبه کره ال‌جی از دقت کافی برخوردار باشد، به‌نظر می‌رسد نسخه‌ نهایی سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ در ماه سپتامبر یا کمی زودتر، عرضه می‌شود. این موضوع، با شایعات گذشته که از معرفی نسخه‌نهایی سیستم‌عامل اندروید نوقا در ماه سپتامبر حکایت داشته‌اند، هم‌جهت است. اوان‌ بلاس (@evleaks) در صفحه رسمی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی، مدعی شده بود که گوگل تصمیم دارد تا نسخه‌نهایی سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ را در ماه آینده، هم‌زمان با آخرین وصله امنیتی، ارائه دهد.

در حال‌حاضر، هیچ اطلاعات رسمی توسط ال‌جی از مشخصات‌فنی این گوشی منتشر نشده است اما این سازنده در بخشی از متن مربوط به این خبر، فاش کرده که ال‌جی وی ۲۰ از یک دوربین دوگانه سلفی استفاده می‌کند. به‌نظر می‌رسد معرفی پرچم‌دار جدید ال‌جی با دوربین سلفی دوگانه، رقابت را در بازار گوشی‌های‌هوشمند به سمتی تازه هدایت خواهد کرد؛ سازندگان برای تولید محصولاتی مجهز به دوربین‌‎های دوگانه و صفحه‌نمایش ۴K در آینده رقابت می‌کنند و این موضوع در نهایت، به نفع کاربران خواهد بود. با این‌حال، قیمت گوشی‌های پرچم‌دار را تا حد نسبتاً زیادی، افزایش می‌دهد.

گزارشات اخیر نشان می‌دهد که فروش ال‌جی جی ۵ مطابق انتظارات شرکت سازنده، نبوده است و به‌همین جهت، شرکت ال‌جی، تصمیم دارد تا یک گوشی پرچم‌دار جدید را به بازار عرضه نماید. گوشی ال‌جی وی ۲۰ به‌عنوان یک مدل جدید برای ال‌جی وی ۱۰ به بازار عرضه می‌شود؛ ال‌جی وی ۱۰ در سال گذشته به‌عنوان یک محصول کاملاً متفاوت در مقایسه با ال‌جی جی ۴  به بازار معرفی شد و عملکرد بسیار خوبی نیز داشت. به همین جهت، شرکت ال‌جی امیدوار است که ال‌جی وی ۲۰، موفقیت مدل قبل خود را تکرار نماید.

یکی از محتمل‌ترین مواردی که می‌توان برای ال‌جی وی ۲۰ عنوان کرد، آن است که این گوشی به‌عنوان یک محصول ماژولار ارائه نمی‌شود؛ بازار گوشی‌های هوشمند با بی‌توجهی به گوشی نیمه ماژولار ال‌جی جی ۵، به‌خوبی نشان داد که برای محصولات ماژولار آماده نیست و نقص‌های این محصولات، نمی‌تواند کاربران را به خرید محصولات ماژولار مجاب نماید. علاوه‌براین، امیدواریم که ال‌جی، طراحی ال‌جی وی ۲۰ را در مقایسه با نسل قبلی خود، دستخوش تغییراتی نماید و محصول نهایی در مقایسه با مدل قبلی، جذاب‌تر باشد.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2016/07/lg-v20-september-with-android-7/” target=”blank” background=”#1cf5a5″]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
riofarina

امیدوارم باتری خوبی داشته باشه و صفحه نمایش amoled.

JAGUAR

همین ۲ تا رو اکی کنه خیلی به فروش بالای این محصول کمک میکنه

Modarz

خط دوم : ماه سپتامبرف رو اشتباه تایپ کردین آقای…. :rose:

REZA

ال جی باید با این بترکونه!وی ۱۰ که خوب بود
فقط یچیزی ،وی ده وی ۲۰ وی ۳۰ تا چند میخواد بره؟!وی ۱۰۰اسمش یجوری میشه بنظرم.

rezzaz

صد درصد گوشی بعدی بین وی ۲۰ و آنر ۸ و ایکس آ التراست.اگه جی فلکس ۳ رو هم مثل آدم معرفی کنه شاید بگیرمش

mostafa.s

ال جی به نظرم رو سریه v و فلکس بهتر کار میکنه تا سریه g امیدوارم صفحه poledواسه سریه v استفاده کنه تو فلکس ۳ هم یه سری نقصهایه صفحه نمایش فلکس ۲رو برطرف کنه و دوربین خوبی بذاره فوق العاده میشه کلا گوشیه خمیده یعنی فلکس نه اج که هیچ کاربردی نداره باز فلکس باعث بهتر شدن ارگونومی بهتر دستگاه میشه در حالی که اج کلا ارگونومی رو بهم میریزه.

Nokia.king

از این گوشی خوشم میاد خیلی منظورم وی ده هست . امیدوارم گوشی خوبی از کار دربیاد

Iranian_mind00

اولین کاری که میکنه باید سایز گوشی رو کوچک تر کنه . پرچم دار نباید از ۵ اینچ بزرگتر باشه

pika

آقای #خاص داره میاد #ایدئولوژی هارو بزنه کنار B-)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی