حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ قصد دارد تجربه بازی بر روی تلویزیون‌های هوشمندش را ارتقا دهد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

تلویزیون‌های هوشمند برای مدتی سروصدای زیادی را به خود جلب کردند. آنها می‌توانستند به اینترنت متصل شده و برنامه‌های کاربردی و صد البته محبوبی را اجرا کنند. بااین‌حال، نرم‌افزار اصلی بر روی تلویزیون زیاد مناسب نبوده و همیشه با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کردند. تلفن‌های هوشمند با توجه به پیشرفت‌هایی ک داشته اند، به‌قدری جای پای خود را در زندگی ما محکم کرده که تصور روزی بدونان نیز غیرممکن است. به نظر شما چگونه می‌توان ارزش یک اسمارت تی وی یا تلویزیون هوشمند را در زندگی پررنگ کرد؟ در ادامه همراه باشید.

گیم یکی از بهترین قسمت‌هایی است که می‌توان آن را با تلویزیون هوشمند یکی کرد. در تلویزیون‌های هوشمند گرافیک اجرا بازی و نرم‌افزار باید بسیار بهتر شود. سامسونگ قصد دارد تا تجربه جدیدی از گیم را به دستگاه‌های خود اضافه کند. برای وارد شدن به حوزه بازی و گیم، تلویزیون‌های هوشمند باید رزولوشن بالاتری را در اختیار کاربر قرار دهند و از سنسورهای جدیدی استفاده کند. به‌صورت کلی می‌توان گفت پرونده Smart TV GAMES برای سال ۲۰۱۶ توسط سامسونگ بازشده است!

بر اساس صحبت‌های انجام‌شده ۴۰۰ عنوان بازی به‌صورت کامل در دسترس تلویزیون‌های هوشمند جدید قرار خواهد گرفت. به لطف فناوری در نظر گرفته‌شده عناوینی مثل Assassin’s Creed III ، Batman: Arkham Origins و The LEGO به تلویزیون هوشمند می‌آیند. بازی‌های role playing games یا RPG و first person shooters یا همان FPS مخاطب‌های زیادی دارد.

بازی‌های تلویزیون‌های هوشمند موجود ۴۳ کشور فعال خواهد بود و انتظار می‌رود به بیش از ۴٫۵ میلیون کاربر ماهانه دست پیدا کند. اگر از دید دیگری به این قضیه نگاه کنیم، به نظر می‌رسد با این حرکت سامسونگ خرید کنسول کمی تحت‌الشعاع قرار بگیرد. اگر قرار باشد که یک کنسول در تلویزیون جای گرفته باشد که توانایی اجرای بازی‌های مثل عناوین بالا را داشته باشد، چه تفاوتی میان کنسول و خرید یک تلویزیون است؟ البته این عدم وجود تفاوت به این سرعت برطرف نخواهد شد و فاصله زیادی را روبه‌رو دارد. در CES 2016 خبر های جدی تری را شاهد هستیم. نظر شما چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
blue eye

دوستان سایتی سراغ دارین ک برچسب محافظ پشت گوشی نوت ۵ و لوازم جانبی خوب دیگه داشته باشه؟
اخه من هرجا گشتم برچسب پشتشو پیدا نکردم

Yas

ب نظرتون این تلویزیونها تا سال ۲۰۱۷ میان ب بازار ؟!

ss007

:wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko:
همین الآنشم تو بازاره. کجای کاری برادر؟ :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....