حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

BMW سری ۹ و خودروی تمام الکترونیکی سری ۶ خود را در سال ۲۰۲۰ عرضه می کند؛ سردردی برای تسلا

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

BMW در حال برنامه ریزی برای ارائه گل سرسبد و فوق لوکس خود در رقابت با خودروی تمام برقی سری ۳ تسلا می باشد. BMW بعنوان یکی از خودروسازان بزرگ آلمانی در حال شکار بهترین هاست. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این در حالیست که BMW قبل از سال ۲۰۲۰ هم چند خودروی هیربدی و الکترونیکی را به بازار عرضه خواهد کرد.در کنار لوکس بودن، این مدل را می توانیم در سطحی بالاتر از خودروهای سری ۷ BMW بدانیم. برآمدگی فضای بین وسایل کوچک مکانیکی سدان و روح رولز رویس در این خودرو را می توان دید. باید این خودرو را بعنوان یک چهار در کوپه با تاکید بر لوکس بودن و سبک باور کرد.

1

نشانه های BMW سری ۹ الهام از خودروی مفهومی سال ۲۰۱۴ را بعنوان چشم انداز آینده این مدل را بیان می کند. این خودرو بسیار پرسرعت است و دارای دو موتور است که یکی موتور V8 توربو شش سیلندر با پلاگین هیربدی و دیگری V-12 است که در مجموع ۶۵۰ اسب بخار برای دارندگان مدلهای M960i و M9 تولید می کند. جالب توجه است که سیستم کاملا الکترونیکی در بخش های مختلف این خودرو وجود دارد.BMWدر حال کار بر روی سری ۹ خود می باشد تا با اتومبیل رولزرویس فانتوم رقابت کند و در حال ساخت  مدل دیگری با مشخصات فنی کمی پایین تر برای مقابله با تسلا مدلS است.

2

BMW در حال توسعه یک خودروی سدان کوچک برای بازار بخش خودروهای الکترونیکی خود است که تقریبا قدرتی برابر با مدلهای سری ۳ را خواهد داشت.برای پرکردن فضای بین خودروهای سری ۳ و سری ۶ BMW قصد تولید محصولی با دو یا چهار موتور الکترونیکی دارد. این خودرو با استفاده از فیبرکربن در بدنه وزن خود را تا حد زیادی کاهش می دهد و اولین خودرویی خواهد بود که از پلتفرم نسل جدید باتری های لیتیوم- پلیمری استفاده می کند. BMW سری ۹ در اوایل سال ۲۰۲۰ و قبل از آن هم سری ۶ به بازار عرضه خواهد شد.

3

[su_button url=”http://www.automobilemag.com/features/news/1603-bmw-planning-9-series-four-door-coupe-i6-electric-sedan/” target=”blank” background=”#6AB999″]Automobile[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
..::SADEQ::..

عجب….طراحیش خیلی خوشگل و لوکس و خشن هستش…اما از لحاظ بازدهی الکتریکی و جایگاه شارژ، از تسلا خیلی عقب تره..

riofarina

مگه الان ۲۰۲۰ شده که این معرفی شده باشه تا شما بدونی بازدهش از تسلا عقبتره! اووووونم خیلی! :scratch:

riofarina

“BMWدر حال کار بر روی سری ۹ خود می باشد تا با اتومبیل رولزرویس فانتوم رقابت کند”
مگه رولزرویس واس خود bmw نیست!؟ پس چرا با خودش رقابت کنه!!!
مگه ایرانخودرو شده خودش برای خودش رقیب بشه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....