حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر نسخه Google Glass Enterprise Edition در FCC تایید شد

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

گوگل گلس مدت زیادی است که در سکوت خبری سپری می‌کند. آیا صدای پایان این نوع گجت به گوش می‌رسد؟ اتفاقاً خیر بلکه شروع بسیار هیجان‌انگیزی را نیز طی می‌کند! ارائه نسخه سازمانی از گوگل گلس و ایجاد تغییراتی مهم برای همسو کردن دستگاه با رشته‌های مرتبط می‌تواند نشانه خوبی از بهره بری این گجت در صنایع مختلف باشد. در ادامه ترنجی را دنبال کنید.

در حال حاضر هدف از رونمایی نسخه Enterprise کسانی است که در صنعت بهداشت و درمان، کسب‌وکار انرژی و تولیدکنندگان صنعتی قرار دارند. اولین صحبت‌های از رونمایی این نسخه در چند ماه پیش بود اما باید اشاره‌کنیم که تفاوت‌هایی نیز با نسخه اصلی دستگاه دارد برای مثال قسمت‌هایی مانند عمر باتری بهبودیافته و استفاده از یک پردازنده‌اتم اینتل و قابلیت استفاده از یک باتری جانی برای دستگاه تعریف‌شده است.

یکی از پیشرفت‌های عمده مهندسی در طراحی این نسخه، قابلیت جمع کردن دستگاه یا به زبان دیگر خم کردن آن به دلیلی کاهش حجم برای جا‌به‌جایی است. همچنین بهبود در مدیریت گرما دستگاه و گنجاندن یک باند ۵GHz برای Wi-Fi تغییرات دیگر این دستگاه به شمار می‌آید. منشور روبه‌رو دستگاه نیز بزرگ‌تر شده است تا کار با گوگل گلس راحت‌تر باشد چراکه همانند استفاده از صفحه‌نمایش بزرگ‌تر خواهد بود.

Images-of-the-Google-Glass-Enterprise-Edition-and-the-FCC-label-that-will-be-affixed-on-the-wearable.jpg

Images-of-the-Google-Glass-Enterprise-Edition-and-the-FCC-label-that-will-be-affixed-on-the-wearable.jpg-2

Images-of-the-Google-Glass-Enterprise-Edition-and-the-FCC-label-that-will-be-affixed-on-the-wearable.jpg-3

Images-of-the-Google-Glass-Enterprise-Edition-and-the-FCC-label-that-will-be-affixed-on-the-wearable.jpg-4

 Images-of-the-Google-Glass-Enterprise-Edition-and-the-FCC-label-that-will-be-affixed-on-the-wearable.jpg-6

درنهایت باید اشاره‌کنیم که نسخه Enterprise ضد آب بوده و در روبه‌رو دستگاه چراغ LED نیز برای روشنایی رو به روی فرد در نظر گرفته‌شده است. هدف فروش گوگل برای این دستگاه بیشتر از نسخه‌های دیگر است و به نظر می‌رسد می‌تواند به هدف فروش خود دست پیدا کند. می‌توان متوجه شد که گوگل دست‌بردار نیست و به‌زودی با نسلی دیگر، تکامل گجت های پوشیدنی عینک خود را به رخ رقبا خواهد کشید.

نظر شما چیست؟ آیا امسال، سال رونمایی از نسل دوم گوگل گلس است؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Check-out-these-pictures-of-the-Google-Glass-Enterprise-Edition-taken-by-the-FCC_id76986″ target=”blank” background=”#6AB999″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....