حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

همکاری سامسونگ و بی ام و در ساخت دستیاری هوشمند

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

سامسونگ و بی ام و در حال همکاری برای ساخت یک ذهن پردازشگر مستقل برای خودرو های آینده هستند.

البته عجیب نیست که سامسونگ در بخش خودرو سرمایه گذاری کند و بخشی از توجه خود را روی این حوزه بگذارد. این شرکت عظیم یک تیم مخصوص برای توسعه ی پردازشگری هوشمند مخصوص خودرو به استخدام در آورده که به احتمال زیاد در آینده ای نزدیک با بی ام و، این غول خودروسازی آلمان همکاری خواهد کرد.

gsmarena_005

جدا از همکاری های سامسونگ با بی ام و، این شرکت با پاناسونیک هم در راستای توسعه دستیاری هوشمند برای صنعت حمل و نقل و خودرو است. چه همکاری همه جانبه ای! ژاپن، کره، آلمان!

وظیفه ی این دستیار هوشمند به احتمال زیاد قابلیت تشخیص صدای راننده است و در هنگام رانندگی و زمانی که بیشتر توجه او به جاده است وی را در اجرا کردن دستوراتی مانند برقرای تماس و… یاری می کند که البته چیز جدیدی نیست. این امکان به کمک تکنولوژی آمریکایی تشخیص گفتار که شرکت “ارتباطات نکات دقیق و ظریف”آن را توسعه داده فراهم شده است، همان شرکتی که اپل در ساخت دستیار هوشمند خود، سیری از آن بهره گرفت.

 P90136152_highRes

البته این تنها همکاری سامسونگ و بی ام و نیست و سامسونگ همزمان همکاری تنگاتنگی در تامین باتری برای خودرو های الکتریکی بی ام و دارد. سامسونگ در گذشته هم در حوزه خودرو دستی بر آتش داشته و با شرکت آئودی بر روی موارد نیمه رسانای مورد نیاز این شرکت همکاری داشته است، پس این بسیار واضح است که سامسونگ این ظرفیت عظیم در بخش اقتصاد خودرو را نادیده نگرفته و به دنبال ورودی جدی به دنیای اقتصاد خودرو و حمل و نقل است.

ggear-bmw-statutبه نظر شما شرکت های تکنولوژی مانند سامسونگ اقبالی در صنعت خودرو و حمل و نقل خواهند داشت؟

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2015/12/28/samsung-working-with-bmw-on-developing-smart-brains-for-futuristic-automobiles/” target=”blank” background=”#6AB999″]sam mobile[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ari khan

همکاری دو غول!!! :yahoo:

Ali

😐

Ari khan

هرجور راحتین فکر کنین…غول داریم تا غول :yahoo:

Ali

سامسونگ همزمان همکاری تنگاتنگی در تامین باتری برای خودرو های الکتریکی بی ام و دارد
نمیدونستم سامسونگ باتری ماشین های الکتریکی رو هم میسازه!

محمد کردزنگنه

همه خبر یه طرف شرکت ارتباطات نکات دقیق و ظریف یه طرف 🙂

mahdi ak

اقا ببخشید سام به شما پول میده؟ سونی هم پدرتو کشته؟
سونی یکی از بزرگترین شرکت های جهانه از وقتی بدنیا اومدم با بلندگو های سونی و تلویزیون سونی و دوربین فیلیم برداری و کاست پلیر سونی بزرگ شدم وقتی داری فوتبال میبینی دوربینی که فیلیم بر میداره ماله شرکت سونی هست البته ایرانو نمیدونم اولین کنسول بازیم سونی بود اون دسته سونی یک هنوزم دارم خراب نشده یبارم نبردم تعمیر شرکت سامسونگ درسته تو گوشی برندست ولی سونی خیلی چیزایی داره که خیلی بهتره از شرکت های دیگه لطفا با برندی یا کسایی ضدیت ایجاد نکن :heart:

mahdi ak

از این طرفدارا یعنی میگی سونی شرکتیه مثل اینا؟ خوب همه عقل دارن اقای معزز میاد میگه زد سه پلاس فلان گوشیو خورده کی باور میکنه من از تابستون پارسال ترنجی میومدم چند ماه پیش گفتم عضو شم اینجوری نبود جو اینجا نمیدونم یه چند ماه نگا نکردم بعدش که اومدم دیدم دارید بهم بدو بیراه میگید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین برتری