حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ، تولید انبوه تراشه‌های ۱۸ نانومتری DRAM را در سال ۲۰۱۶ شروع خواهد کرد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

طبق گزارش جدید منتشر شده از Electronic Times، به‌نظر می‌رسد که سامسونگ، تولید انبوه تراشه‌های DRAM را با فرآیند جدید ۱X-نانو در سال ۲۰۱۶ شروع خواهد کرد. این شرکت، درنظر دارد تا از این فرآیند تولید برای کاهش هزینه‌های تولید و بهبود سودبخشی استفاده کند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

طبق این گزارش، سامسونگ که یکی از سریع‌ترین شرکت‌ها برای اجرای فرآیندهای تولید جدید بوده است، توسعه‌ی تراشه‌های ۱X-نانو DRAM را به‌پایان رسانده است و به‌نظر می‌رسد که تولید انبوه آن از سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۶ شروع خواهد شد. شرکت‌های اس‌کی هاینیکس و میکرون نیز تولید این تراشه‌ها را در سال آینده شروع خواهند کرد اما انتظار می‌رود میکرون در آستانه‌ی ضرر، پس از ناکامی در استفاده از فرآیند جدید باشد.

سامسونگ، تولید انبوه تراشه‌های ۲۰ نانومتری DRAM را در سال ۲۰۱۴ شروع کرد و اولین شرکتی بود که از این فرآیند تولید استفاده کرده است. این غول الکترونیکی، قادر به بهبود سود و سهم بازار با کاهش هزینه‌ی تولید بود. به گفته‌ DRAM Exchange که یک شرکت تحقیقات بازاری است، قیمت قرارداد تراشه ۴GB DDR3 D-RAM در ماه نوامبر، ۱٫۷۲ دلار بود که ۴۹٫۱ درصد، پایین‌تر از هزینه‌ی آن در ماه ژانویه است.

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2015/12/28/samsung-to-start-mass-producing-18nm-dram-chips-in-2016/” target=”blank” background=”#6AB999″]SAMMOBILE[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
raminrx7

هرروز شاهد خبرهایی از پیشرفت تکنولوژی به وسیله سامسونگ هستیم که واسه همه برند ها خوبه ولی باز بعضی ترول ها ….

Salvatore

براوو سامسونگ :heart:
Haters gonna hate

JAGUAR

بعد فن های سونی میان نظر میدن راجب سامسونگ!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی