حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالاً چهارمین نسل موتورولا موتو ایکس به حسگر اثر انگشت مجهز خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

اگر به سال ۲۰۱۱ نگاهی داشته باشید به یاد خواهید آورد که موتورولا آتریکس ۴G به همراه یک اسکنر اثر انگشت آمد که در دکمه هوم جای گرفته بود. این اولین گوشی هوشمند بود که از حسگر اثر انگشت بهره می‌برد. وقتی موتورولا آتریکس ۲ رونمایی شد فاقد این قابلیت بود و این رویه تا نکسوس ۶ ادامه داشت که هرچند تا لحظات آخر به نظر می‌رسید نکسوس ۶ توسط موتورولا به این حسگر مجهز می‌شود. آیا موتو ایکس جدید به این سنسور مجهرز خواهد شد؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

امروز یک توییت از سوی یک خبرنگار با نام کاربری @Ricciolo1 منتشر شد که مدعی شده  نسل چهارم موتورولا موتو ایکس دارای یک حسگر اثر انگشت است. هرچند که اوایل سال جاری هم تصاویری موجود بود که گمان می‌رفت روی نسل سوم این دستگاه این اسکنر مونتاژ شده است اما به مرور مشخص شد که نسل سوم نیز فاقد اسکنر بیومتریک اثر انگشت بوده است.

امروز طبق یک گزارش، تصویری مشاهده شد که متورولا موتو ایکس بعدی برای کاهش گرمای دستگاه دارای لوله‌های حرارتی است. همچنین این گزارش می‌افزاید ممکن است گوشی بعدی که در سه ماهه دوم سال ۲۱۰۶ معرفی خواهد شد اسکنر اثر انگشت مجهز خواهد بود. اگر تحلیل @Ricciolo1 صحیح باشد، موتورولا در تلاش است که حد اقل یکی از گوشی‌هایش را به حسگر اثر انگشت مجهز کند. این بار دیگر وقت آن رسیده که کاربران و هواداران این برند از این مزیت بهره‌مند شوند.


موتورولا موتو ایکس 4 Motorola moto X 4G


[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Fourth-generation-Motorola-Moto-X-to-include-fingerprint-scanner_id76886″ target=”blank” background=”#6AB999″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی