حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ویندوزی جدید اچ‌پی Falcon با تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ در GFXBench لیست شد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

یک مدل مرموز با سیستم‌عامل ویندوزفون ملقب به HP Falcon، در وب‌سایت آزمون GFXBench لیست شده است. جالب‌ترین بخش از مشخصات‌فنی این مدل، آن است که این دستگاه به تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام مجهز شده است. برای جزئیات بیشتر درباره این گوشی‌هوشمند، همراه ترنجی باشید.

در این لیست آمده که گوشی‌هوشمند اچ‌پی، به یک نمایشگر ۵٫۸ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل مجهز شده است؛ البته به‌یاد داشته باشید که اطلاعات فاش‌شده پیرامون نمایشگر مدل‌های قبلی در بنچمارک‌ها، برخی اوقات اشتباه بوده است.

در سایر مشخصات منتسب به اچ‌پی Falcon، ذکر شده که این گوشی به یک دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی مجهز است. مقدار حافظه‌رم و حافظه‌داخلی برای این مدل، به‌ترتیب ۱ و ۴۳ گیگابایت است؛ البته این مشخصات، خیلی با مشخصات دیگر  منتسب به اچ‌پی Falcon هم‌خوانی ندارد و احتمالاً نشان‌دهنده آن است که برخی از مشخصات، صحت ندارد.

اچ‌پی Falcon

البته اگر به نام این محصولی دقیق شوید، کمی پذیرفتن این موضوع که اچ‌پی برروی یک گوشی‌هوشمند ویندوزی مشغول به کار است، دشوار جلوه خواهد کرد چراکه پیش‌تر شایعاتی از آن، منتشر نشده است. هم‌چنین مایکروسافت، برروی توسعه و طراحی یک مدل ویندوزی با تراشه اینتل مشغول شده است و انتظار می‌رود هردو دستگاه برای رونمایی در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۶ میلادی، درنظر گرفته شده باشند.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/snapdragon_820powered_windows_phone_device_spotted_on_gfxbench-news-15465.php” target=”blank” background=”#04c571″ rel=”nofollow”]gsmarena[/su_button] [su_button url=”http://www.nokiapoweruser.com/first-windows-10-mobile-device-running-snapdragon-820-seen-on-gfxbench/” target=”blank” background=”#04c571″ rel=”nofollow”]nokiapoweruser[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Guaje

صفحه نمایش qhd و چیپست s820 با رم ۱ جور در نمیاد!

unKown

ویندوز رو بزار کنارش جور درمیاد :yes: :yes:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی