حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دو افزونه از مرورگر اج به اشتباه بر روی یکی از صفحات مایکروسافت منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

تا پیش از این قرار بود در آپدیت پائیز یا همان ماه نوامبر ویندوز ۱۰، بشود از افزونه‌های گوگل کروم در مرورگر اج استفاده کرد اما کمی قبل از عرضه این به روز رسانی شرکت مایکروسافت طی پیامی اعلام کرد که کاربران این مرورگر باید تا ابتدای سال ۲۰۱۶ میلادی برای افزوده شدن این قابلیت منتظر بمانند این درحالیست که امروز اشتراک توییتر @WalkingCat عکس‌هایی از دو افزونه مرورگر اج را درحساب کاربری‌اش آپلود کرده است که نشان می‌دهد مایکروسافت به اشتباه برای مدتی کوتاه این عکس‌ها را به نمایش درآورده است. در ادامه با ما همراه باشبد.

با توجه به عکس منتشر شده توسط این اشتراک توییتر، یکی از صفحات وب شرکت مایکروسافت دو عدد از افزونه‌های گوگل کروم که برای مرورگر اج بهینه سازی شده است را به صورت عمومی و البته به اشتباه به نمایش درآورده است که با توجه به نزدیک شدن به سال جدید میلادی این موضوع نشان می‌دهد به زودی باید شاهد اضافه شدن این افزونه‌ها بر روی مرور گر مایکروسافت اج باشیم.

edge-extensions-2_story

همانطور که در تصویر زیر می‌بینید یکی از این افزونه‌ها مربوط به نرم افزار معروف Pinterest و دیگری مربوط به اکستنشنی با نام «RES» می باشدکه بر طبق ادعای اشتراک توییتر @WalkingCat دو افزونه‌ی مورد بحث از  مرورگر کروم به مایکروسافت اج پورت شده اند.

با وجود این که مرورگر اج نسبت به اینترنت اکسپلورر یک پیشرفت عظیم شناخته می‌شود، اما هنوز استقبال گسترده‌ای از آن صورت نگرفته است شاید افزوده شدن افزونه‌های جدید به این مرورگر بتواند آن را به اوج بکشاند هرچند صفحه‌ی مذکور تغیر کرده است و کاربران زمانی که به آن مراجعه می‌کنند با پیغام خطای شماره‌ی ۴۰۳ مواجه می‌شوند.

 [su_button url=”http://www.neowin.net/news/edge-extensions-mistakenly-revealed-by-microsoft” target=”blank” background=”#04c571″ rel=”nofollow”]neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....