حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاربران قصد دارند با استفاده از عملکرد ضعیف ویندوز ۱۰ علیه مایکروسافت شکایت نمایند

نوشته

8 سال قبل | 17 دیدگاه | ترنجی

تجربه سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ برای افرادی که آن‌را برروی دستگاه خود نصب کرده‌اند، بسیار پیچیده بوده است؛ عده‌ای، مدعی هستند که ویندوز ۱۰ به‌عنوان بهترین نسخه از سیستم‌عامل ویندوز عرضه شده است و برخی، تلاش می‌کنند تا با مشکلات این نسخه کنار بیایند. بدیهی است که سیستم‌عامل ویندوز ۱۰، خالی از اشکال نیست اما کاربرانی‌ که به‌صورت دستی یا خودکار توسط مایکروسافت، دستگاه خود را به این نسخه به‌روز کرده‌اند، احتمالاً با طرح دعوی علیه مایکروسافت، این غول نرم‌افزاری را به‌چالش خواهند کشید. همراه ترنجی باشید.

این ایده برای اولین‌بار در تاریخ ۱۴ آگوست ۲۰۱۵ در انجمن مایکروسافت شکل گرفت و نزدیک به ۲۰۰ کاربر، مایکروسافت را به‌دلیل عملکرد نامناسب ویندوز ۱۰ مورد انتقاد قرار داده بودند. کاربران، مدعی هستند که دستگاه آن‌ها با به‌روزشدن به این نسخه، بی‌استفاده شده است. کاربران قصد دارند با مطرح‌کردن برخی از مشکلات ویندوز ۱۰، مایکروسافت را به دادگاه بکشند. به‌باور آن‌ها، ویندوز ۱۰ دارای مشکلات فراوانی است که همین امر، می‌تواند برای مایکروسافت مشکل‌ساز باشد؛ نقض حریم‌خصوصی کاربران به‌دلیل دسترسی مایکروسافت، مشکلات مربوط به حافظه، از دست‌رفتن اطلاعات، مشکلات در هنگام واردشدن به ویندوز ۱۰ که عملاً استفاده از آن‌را غیرممکن می‌سازد و مشکلات در صدا (این موضوع را شخصاً تجربه کرده‌ام).

با این‌حال، کاربران باید به‌خاطر داشته باشند که به‌دلیل توافق با EULA در هنگام نصب ویندوز ۱۰، برخی از موارد ادعاشده توسط آن‌ها در دادگاه احتمالی رد خواهد شد. علاوه براین، مشکل «دسترسی غیرمجاز مایکروسافت به اطلاعات کاربران» توسط این شرکت، کذب خوانده شده است و مایکروسافت، وعده داده که این دسترسی تنها شامل مشکلات و اخطارها در هنگام اجرای برنامه و سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ خواهد بود؛ بنابراین، کاربران نباید نگران باشند. در مجموع، باید اذعان داشت که به‌نظر می‌رسد اتفاقات آینده مطابق میل مایکروسافت، رخ نخواهد داد.

[su_button url=”http://news.softpedia.com/news/windows-10-users-considering-class-action-lawsuit-against-microsoft-for-poor-system-performance-496880.shtml” background=”#01965a” icon_color=”169e83″]softpedia[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

من هم شخصا این مشکلاتو ندارم 🙂

اینا هموونان که چشم دید پیشرفت شرکتی غیر از شرکت محبوبه خودشونو ندارن برا همین …وزو ، گنبز میکنن.

ramin mor

:wacko: مشکل صدا رو داره انصافا فیلم رو پلی می کنی صدا بالاست بعد پاوس می کنی دوباره پلی می کنی صدا کم میشه … یا برعکسش :negative:

Samsung--Electronics

من که مشکل ندارم

Javad

این مشکل رو منم دارم. با نرم افزار KM Player فیلم پخش میکنم پاوس میکنم و دوباره پلی میکنم صدا نصف میشه البته بعد از چند ثانیه دوباره به حالت اول برمیگرده احساس میکنم یه جوری حالت Fade داره اول فک کردم بخاطر KM Player هست بعد که با MPC هم پخش کردم همینطور بود.

Javad

البته من ویندوز رو به اخرین اپدیت های موجود اپدیت نکردم که بعضی از دوستان گفتن با اپدیت کردن مشکلشون حل شده. مابقی مشکلاتی که توی متن ذکر شده رو خوشبختانه ندارم

Javad

منم از ویندوز ۱۰ استفاده میکنم و واقعا هم از همه نظر راضی هستم. اون مشکلی که مربوط به صدا هست رو من هم دارم که صدای پخش فیلم کم میشه بعد از توقف و پخش منتها مشکل جدی نیست مشکلات دیگه ای رو هم که ذکر کردن خداروشکر ندارم. گرچه که گویا این مشکل صدا هم با اپدیت کردن حل میشه که من متاسفانه اپدیت نکردم امشب حتما اپدیت میکنم. در هر صورت من خیلی خیلی از ویندوز ۱۰ راضی هستم

Jahandar

شما میتونی پلیر دیفالت رو از ستینگ عوض کنی ببینی مشکل حل میشه یا خیر ؟ من سالهاست روی ویندوز از kmp استفاده میکنم و در ویندوز ۱۰ هم به عنوان ویدئوپلیر دیفالت انتخابش کردم و مشکلی ندارم . با پلیر خود ویندوز دو تا فیلم شاید بیشتر ندیدم که متوجه مشکلی بشم .

Javad

من با نرم افزار MPC هم امتحان کردم مشکل وجود داشت گویا به خاطر اپدیت نبودن ویندوزم هست که برخی از دوستان گفتن اپدیت کردن و مشکلی نداشته بعد از اپدیت . ضمنا اصلا مشکل ازار دهنده ای نیست
در هر صورت بی نهایت ممنونم از راهنماییتون جناب آقای جهاندار عزیز

Jahandar

ضمنا من چیپ صوتی سیستمم آنبورده و خود سیستم هم قدیمیه . بعد از آپدیت به ویندوز ۱۰ ، درایورمو نشناخت .
کلی روش امتحان کردم اما مشکلم حل نشد و در نتیجه کلا صدا نداشتم در ویندوز . فقط تصویر بود!!!

نهایتا نرم افزار TweakBit Driver Updater رو نصب کردم (البته کرک شدشو!!) و دمش گرم . یک درایور جدید برای چیپ صوتیم دانلود و نصب کرد و مشکل حل شد .
(قبل از این نرم افزار ، از نرم افزار Driver Checker استفاده کردم اما میگفت درایورهات آپدیته و مشکلی نیست! در صورتیکه صدا نداشتم .)

Hassantu Hassan

من که نصب کردم تو اپدیت جدیدش مشکلی نداره .حرف مفت میزنن
:good:

HesamDanaey

اینا همون اپلی هان از حرصشون اومدن دعوا راه بندازن.من که اصلا مشکلی ندارم دروغ میگن

Samsung--Electronics

حرف اضافی زدن
بعد ۱۰ با ۷ نمی تونم کار کنم بعد اینا اومدن شکایت! !،؟
۲۰۰ نفر در مقایسه با ۱۲۰ میلیون چیزی نیست
ولشون کنید بابا
من که عاشق ۱۰ و برنامه هاش شدم

SaEeD

من که هیچکدوم از این مشکلا رو ندارم خیلی هم راضیم از ویندوز ۱۰،این حرفا رو به خاطر تخریبش میزنن

Sajjad

۱۰ خیلی خوبه ولی کامل نیس
نقص ها به چشم میاد در حالی که تو سیستم عامل به این عظمت نباید اینجور باشه
سیستم عاملی که حتی یه پلیر همه کاره همراه خودش نداره!
یک عمر رو نرم افزار کار کردن و تازه یه مرورگر نسبتا جالب ساختن
یا هنوز نمیتونه خودشو با همه درایورها مچ کنه

grimm

اینا همش حرف مفت اگه راست می گین یه نظر سنجی برای میزان رضایت مردم از ویندوز ۱۰ بزارین
و خواهشأ یه مقایسه دقیق و مو به مو بین ویندوز ۱۰ و رقیباش بزارین ببینین اصلأ در چنین حدی هستن که بتونن با ویندوز ۱۰ و برنامه هاش رقابت کنن
یک روز میاین می گین در لومیا بسته نشد یه روز میاین می گین ویندوز ۱۰ اشکال داره اینا همش مغرضانه هستن
۲۰۰ نفر شاید ۲۰ نفر هم کاربر حرفه ای بینشون نباشه در ضمن مایکروسافت ۲۰۰ نفر رو می خره و آزاد می کنه برو جمعش کن

H.Et

مردم کشور های اروپایی و امریکایی یعنی دغدغه ای ندارن هاا نشستن میگن چیکار کنیم بریم از فلان شرکت شکایت کنیم :unsure:

sami.hsz

mn ke aslan razi nistam :whistle:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی