حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعه: در کنفرانس WWDC 2016 اپل، احتمالاً باید شاهد مک بوکی باریک‌تر در اندازه‌های ۱۳ و ۱۵ اینچی باشیم

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

شایعاتی مبنی بر معرفی نسل جدید مک بوک Air با اندازه‌های ۱۳ و ۱۵ اینچی در کنفرانس WWDC 2016 اپل منتشر شده است. با ما همراه باشید تا به برسی این شایعات بپردازیم.

بنابر گزارشاتی که از سوی یک منبع تایوانی منتشر شده است، باید در کنفرانس WWDC 2016 اپل، منتظر عضوی جدیدی از خانواده مک بوک ایر باشیم که در دو سایز ۱۳ و ۱۵ اینچی و با قطر کمتر نسبت به نسل قبلی معرفی خواهدشد. هرچند هنوز به طور دقیق خبری از مک بوک ۱۱ اینچی در دست نداریم، اما به گفته این منبع تایوانی احتمالاً شاهد دگر گونی کلی در ظاهر مک بوک های جدید خواهیم بود.

این خبر که شاید شاهد مکبوک های ۱۵ اینچی باشیم خود می‌تواند تحولاتی در خط تولید مک‌بوک‌ها ایجاد کند به همین دلیل احتمال دارد اپل در حال مذاکره با تأمین کنندگان برای تولید خانواده‌ای جدید از مک بوک ها باشد.

ابتدای سال ۲۰۱۵ میلادی، اپل لپ‌تاپ فوق باریکش را  که از پردازنده کم مصرف اینتل بهره می‌برد، معرفی کرد؛ یک لپتاپ باریک و ظریف که از نمایشگر ۱۲ اینچی رتینا در آن استفاده شده بود. لپتاپی که برای اولین بار لوگوی درخشان اپل در آن حذف شده بود و در عوض در رنگ طلایی به بازار عرضه شد. همگان تصور می‌کردند که این نهایت توانایی اپل در باریک کردن مکبوک بوده است و دوباره چند سالی برای تحولی جدید در طراحی آن زمان لازم است اما انگار اپل قصد دارد کاربرانش را شگفت زده کند.

به هر حال هنوز چیزی به صورت رسمی اعلام نشده است اما تصورش را بکنید امسال شاهد مک بوک ایر جدید با رنگ رز گلد باشیم. به نظر شما می‌توان امیدوار بود؟

[su_button url=”http://www.macrumors.com/2015/11/30/thinner-macbook-air-13-15-wwdc-2016/” background=”#01965a” icon_color=”169e83″]macrumors[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....