حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بخشی از مشخصات‌فنی نوکیا سی ۱ (Nokia C1) منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، نوکیا

کمپانی نوکیا در سال ۲۰۱۶، دوباره وارد عرضه تولید گوشی‌های‌هوشمند خواهد شد و طبق شایعات، نوکیا C1 یکی از محصولات جذاب این شرکت در سال آینده است که در دو مدل با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل و اندروید عرضه می‌شود. پیش‌تر در ترنجی، رندرهای این گوشی را منتشر کردیم و این‌بار، خبری منتشر شده است که جزئیات این گوشی را فاش می‌کند. برای جزئیات بیشتر درباره نوکیا سی ۱ همراه ترنجی باشید.

نوکیا سی ۱

نوکیا سی ۱

نوکیا سی ۱

همان‌طور که در ابتدا گفته شد، کمپانی نوکیا فعلاً در بازار گوشی‌های‌هوشمند غایب است اما این غیبت از دیدگاه رئیس نوکیا، یک عقب‌نشینی نیست؛ بلکه بازه‌ موقتی است که در اواخر سال ۲۰۱۶ پس از اتمام قرارداد نوکیا و مایکروسافت، پایان خواهد یافت.

علاوه بر مشخصات‌فنی این مدل که به‌تازگی فاش شده، رندر جدیدی منتشر شده است که نوکیا C1 را از زاویه‌ای دیگر نشان می‌دهد. منبع ارسال تصویر، همان منبع قبلی است که پیش‌تر، رندرهای نوکیا C1 را منتشر کرده بود. گزارشات جدید، نشان می‌دهد که این گوشی در دو اندازه متفاوت به‌بازار عرضه خواهد شد؛ رزولوشن هر دو مدل، Full HD بوده و یک مدل با نمایشگر ۵ و دیگری با نمایشگر ۵٫۵ اینچی عرضه خواهد شد. اولین مدل از این گوشی با ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی و مدل دیگر آن، با ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌داخلی ارایه می‌شود. Nokia C1

همان‌طور که پیش‌تر خواندید، این گوشی‌هوشمند در دو نسخه با سیستم‌عامل اندروید و ویندوز ۱۰ موبایل در دسترس قرار خواهد گرفت. به‌همین ترتیب، نوکیا C1 در بخش عکاسی در دو مدل متفاوت تولید می‌شود؛ یک مدل با دوربین اصلی ۸ و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و دیگری، به دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است. هنوز مشخص نشده که مدل ۶۴ گیگابایتی با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی ارایه می‌شود یا مشتریان، قادر به انتخاب مشخصات مدنظر خود هستند. هم‌چنین، اطلاعاتی از دیگر مشخصات‌فنی این مدل نظیر چیپ‌ست منتشر نشده است.

به‌طور قطع می‌توان گفت که مدت زمان زیادی تا عرضه نوکیا C1 باقی مانده است و در این بازه‌زمانی، احتمالاً مشخصات بیش‌تری از آن فاش خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
power.man

ترکیب Xperia و iPhone

just samsung

جفتشون باید جلوی سلطان زانو بزنن

SONY 1946

نوکیا پیشاپیش تولد مجددت مبارک :bye:

حمید 7

اگه این باشه طراحیش خیلی خوبه :yes:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی