حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلت Continuum برای گوشی‌های میان‌رده مایکروسافت نیز عرضه خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

قابلیت Continuum یکی از بهترین‌ ویژگی‌های سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل است که در گوشی‌های پرچم‌دار جدید مایکروسافت یعنی لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL وجود دارد؛ البته برای استفاده از آن، باید داک مخصوصی را نیز خریداری نمایید. به‌تازگی، گزارشاتی منتشر شده است که نشان می‌دهد این قابلیت از انحصار محصولات رده‌بالا ویندوز ۱۰ موبایل خارج خواهد شد و گوشی‌های ارزان‌تر نیز به آن مجهز می‌شوند. همراه ترنجی باشید.

همواره تصور می‌شد قابلیت Continuum، یکی از عامل‌های کلیدی در تمایز محصولات رده‌بالا، میان‌رده و ارزان‌قیمت خواهد بود اما گزارشات اخیر، خلاف آن‌را نشان می‌دهد. بنابر گزارشات منتشرشده، مایکروسافت در صدد است تا محصولات ارزان‌تری را با این قابلیت معرفی نماید.

البته، کمی تصور این‌ موضوع که قابلیت Continuum در گوشی‌های ارزان‌قیمت با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل مشاهده شود، دشوار است اما می‌توان انتظار داشت که مایکروسافت با معرفی محصولات میان‌رده که از سخت‌افزار لازم برای پردازش Continuum برخورددار هستند، این قابلیت را از انحصار محصولات رده‌بالا خارج نماید.

یکی از سایت‌های خبری، مدعی است که دستگاه میان‌‎رده بعدی مایکروسافت با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل از این قابلیت بهره می‌برد؛ هرچند، مایکروسافت تابه‌حال، این موضوع را تایید نکرده است.

برخلاف تصور برخی از کاربران، قابلیت Continuum برای گوشی‌های قدیمی‌تر که به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل به‌روز می‌شوند، عرضه نخواهد شد و تنها مدل‌های جدید که با این سیستم‌عامل معرفی شده و سخت‌افزار لازم را برای پشتیبانی از Continuum دارند، می‌توانند این ویژگی را در اختیار خریداران خود قرار دهند. این بدین معنی است که برای استفاده از قابلت Continuum، نیاز به خرید یک گوشی‌هوشمند جدید دارید؛ البته اگر خرید گوشی‌های پرچم‌دار برای شما دشوار است، باید تا معرفی محصولات میان‌رده جدید با این قابلیت، اندکی منتظر بمانید.

برای افرادی که از ویژگی این قابلیت اطلاع ندارند، باید اعلام کرد که با استفاده از قابلیت Continuum، می‌توانید پس از اتصال گوشی‌هوشمند خود به داک مخصوص و اتصال داک به یک نمایشگر، از تجربه‌ای مشابه با نسخه دسکتاپ سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ در گوشی‌هوشمند خود بهره‌مند شوید.

[su_button url=”http://news.softpedia.com/news/microsoft-to-release-continuum-on-cheaper-windows-10-mobile-devices-too-496905.shtml” background=”#01965a” icon_color=”169e83″]Softpedia[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیلوفر فرجی

گوشی های ۹۳۰ و ۱۵۲۰ میتوانند این قابلیت را ساپورت کنند درصورتی که مایکروسافت بخواد اینکار رو انجام بده. B-)

Shahspik

نمیتونن 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی