حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ شایعه فروش بخش تجهیزات مخابراتی خود را تکذیب کرد

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

امروز سامسونگ با واکنشی سریع در پی شایعاتی که مبنی بر تصمیمش برای فروش بخش تجهیزات مخابراتی‌ در فضای مجازی منتشر شده بود، این موضوع را تکذیب کرد. این شرکت با توضیحاتی صریح و رسمی بیان نموده است که به هیچ وجه قصد فروش بخش تجهیزات مخابراتی خود را ندارد. در ادامه با ما همراه باشد.

سامسونگ اعلام کرده است که در حال حاضر بر روی سیستم‌های مخابراتی موبایل و دیوایس‌های مرتبط به اپراتورهای ۴G در آمریکا، ژاپن، کره و همچنین در آسیای جنوبی و اروپا سرمایه گذاری هنگفتی انجام داده و با توجه به روابط با ارزشی که این روزها بین این اپراتورها و شرکت سامسونگ ایجاد شده است محال است که بخواهد تجهیزات مخابراتی‌اش را برای فروش قرار دهد. این غول کره‌ای که هر ساله ده‌ها میلیارد دلار در زمینه تجهیزات مخابراتی سرمایه گذاری می‌کند، همواره در تلاش است تا بتواند به روند تولید تکنولوژی‌های آتی خود سرعتی بیشتر بدهد، اکنون چه طور می‌شود این شرکت که با این حجم کلان سرمایه گذاری کرده است تصمیم به خروج از مسیر اهدافش بگیرد و بخش تجهیزات مخابراتی‌اش را به حراج بگذارد؟ درضمن سامسونگ به تازگی با شرکت مخابراتی آل جی یوپلاس به منظور توسعه فناوری ۵G نیز تفاهمی دوجانبه امضا کرده است که اکنون مراحل استاندارد سازی این تکنولوژی در حال انجام است و این موضوع می‌تواند یکی دیگر از مدارکی باشد که اثبات می‌کند سامسونگ قصد فروش تجهیزات مخابراتی خود را ندارد.

شاید اگر ریشه یابی کنیم، منشأ اصلی شایعه‌های امروز در زمینه فروش بخش تجهیزات مخابراتی سامسونگ تصمیمات اخیر خود این شرکت باشد، زیرا چندی پیش متوجه شدیم سامسونگ تصمیم گرفته است تا قید رقابت در بازار دوربین‌های دیجیتالی را در آلمان بزند که این موضوع شاید دلیلی مهم باشد که نشان دهد این غول کره‌ای قصد دارد شعباتی که در بازارهای کم سود فعالیت می‌کنند را نیز تعطیل کند.

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2015/11/25/no-samsung-isnt-selling-its-network-business/” background=”#07a467″]sammobile[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SAMSUNG _ The Best Brand

هر کی بخواد کوچکترین شایعه ای رو مبنی بر تخریب وجه ی سامسونگ منتشر کنه با پاسخ کوبنده ی رسمی سامی جون همراه خواهد بود :

“”سامسونگ اعلام کرده است که در حال حاضر بر روی سیستم‌های مخابراتی موبایل و دیوایس‌های مرتبط به اپراتورهای ۴G در آمریکا، ژاپن، کره و همچنین در آسیای جنوبی و اروپا سرمایه گذاری هنگفتی انجام داده و با توجه به روابط با ارزشی که این روزها بین این اپراتورها و شرکت سامسونگ ایجاد شده است محال است که بخواهد تجهیزات مخابراتی‌اش را برای فروش قرار دهد. این غول کره‌ای که هر ساله ده‌ها میلیارد دلار در زمینه تجهیزات مخابراتی سرمایه گذاری می‌کند، همواره در تلاش است تا بتواند به روند تولید تکنولوژی‌های آتی خود سرعتی بیشتر بدهد، اکنون چه طور می‌شود این شرکت که با این حجم کلان سرمایه گذاری کرده است تصمیم به خروج از مسیر اهدافش بگیرد و بخش تجهیزات مخابراتی‌اش را به حراج بگذارد؟ درضمن سامسونگ به تازگی با شرکت مخابراتی آل جی یوپلاس به منظور توسعه فناوری ۵G نیز تفاهمی دوجانبه امضا کرده است که اکنون مراحل استاندارد سازی این تکنولوژی در حال انجام است و این موضوع می‌تواند یکی دیگر از مدارکی باشد که اثبات می‌کند سامسونگ قصد فروش تجهیزات مخابراتی خود را ندارد.””

SAMSUNG _ Feel The Ultra Power B-)

حسین

همون بنجل ساز کاری کرده که شما از سوزش زیاد این جا به دری وری گفتن و …شعر گفتن رو آ.وردید !!!

hazhparsa

این چه کامنتاییه میزارین اخه با این کارت فقط داری باعث میشه کاربرایه این سایت بیشتر از پیش از سامسونگ متنفر بشن اگه میخوای اینقد بیمنطق باشی عکس و اسم سامسونگو از پروفایلت بردار تا هم اسم اون کمپانیو تو این سایت کوچیک نکنی هم کاربرا فکر نکنن همه فن های سامسونگ مثله تو هستن :negative:

SONY 1946

جناب i love Samsung
در حدی نیستی که بخوای اسم سونی به زبون بیاری،چه برسه بخوای دربارش نظر بدی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....