حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل ۲۰۱۶ گلکسی A7 سامسونگ با ۳ گیگابایت رم توسط Tenna تاییدیه دریافت کرد

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

به‌تازگی، نسل بعدی مدل موفق گلکسی A7 سامسونگ پس از دریافت تاییدیه بلوتوث و حضور در AnTuTu با تراشه اگزینوس ۷۵۸۰، از Tenna تاییدیه دریافت کرده است که بخشی از مشخصات‌فنی آن‌را فاش می‌کند. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

جانشین گلکسی A7 با شماره‌مدل SM-A7100، توسط یک پردازنده ۸ هسته‌ای ۱٫۷ گیگاهرتزی قدرت می‌گیرد و به یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی Full HD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده است. ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌داخلی دیگر مشخصات‌فنی این مدل را تشکیل می‌دهند.

gsmarena_001

در بخش عکس‌برداری، نسل بعدی گلکسی A7 با یک دوربین ۸ یا ۱۳ مگاپسکلی عرضه خواهد شد و یک لنز ۵ مگاپیکسلی، وظیفه ثبت تصاویر سلفی کاربران را بر عهده دارد. این مدل تنها ۱۵۵ گرم وزن دارد و ابعاد آن ۱۵۱٫۵ در ۷۳٫۹۵ در ۶٫۹۵ میلی‌متر است. سیستم‌عامل اندروید ۵٫۱٫۱ لالی‌پاپ برروی این دستگاه اجرا می‌شود و رنگ‌ طلایی، یکی از رنگ‌های آن است.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_a7_2016_with_3gb_ram_passes_through_tenaa-news-15192.php” background=”#07a467″]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AraZ1

سامسونگ رگباری میزنه :unsure: :wacko:

Ari khan

یه زمانی ۳ گیگابایت رم تو پرچمدارا بود الان شاهد استفاده اش تو میانرده ها هستیم :unsure:
ای کاش بجای اینکار رو بهینه سازی کردن بیشتر اندروید و دیگر رابط های کاربری کار میکردن تا افزایش رم… 😉

SONY 1946

قرار جانشین A7 چه نامی داشته باشه؟؟؟ 🙁

samsung king

A7 2016

milad danesh

این که دیگه نمیشه بش گفت میانرده … این دیگه واقعا یه پرچمدار هست .. بدنه تمام فلزی صفحه امولد فول اچ دی پردازنده اگزینوس به همراه سه گیگ رم دوربین های جلو و عقب با کیفیت

HiKa

خسته نباشی سامی 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی