حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دریافت تاییدیه FCC برای Honor Play 5X، احتمال عرضه این گوشی ارزان‌قیمت را در بازارهای جهانی قوت می‌بخشد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

برطبق گزارشات منتشرشده، شرکت هوآوی یکی از سازندگان موفق گوشی‌های هوشمند در سه‌ماهه سوم با افزایش ۷۱ درصدی سهم فروش خود در این بازار است. از این کمپانی، اکنون به‌عنوان سومین سازنده بزرگ گوشی‌های هوشمند یاد می‌شود و حتی طراحی نکسوس ۶P را بر عهده داشته است. طبق شایعات، کمپانی هوآوی به‌تازگی موفق شده است که تاییدیه FCC را برای مدل ارزان‌قیمت Honor Play 5X دریافت نماید. دریافت این تاییدیه بدین معنی است که Honor Play 5X در بازارهای دیگر عرضه خواهد شد. با ترنجی در ادامه مطلب، همراه باشید.

Honor Play 5X مجهز به یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی Full HD است و تراشه هشت‌هسته‌ای قدرت‌مند اسنپدراگون ۶۱۵ برروی آن خودنمایی می‌کند. فرکانس هر هسته برروی ۱٫۵ گیگاهرتز تنظیم شده و واحد گرافیکی آن، آدرنو ۴۰۵ است. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 در پشت این گوشی مشاهده می‌شود و یک لنز ۵ مگاپیکسلی، تصاویر سلفی را ضبط خواهد کرد. در پایین دوربین، حسگر اثرانگشت مشاهده می‌شود که برای یک گوشی در این بازه‌قیمت، بسیار ایده‌آل است.

FCC-clears-the-Huawei-H1onor-Play-5X

نسخه‌های متفاوتی از این گوشی با ۲ و ۳ گیگابایت رم عرضه شده است و ۱۶ گیگابایت حافظه‌داخلی، دارد. برای ذخیره‌سازی محتوای بیشتر، می‌توانید حافظه‌داخلی را با یک کارت Micro SD تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهید. باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت و نسخه ۵٫۱٫۱ سیستم‌عامل اندروید با نسخه ۳٫۱ رابط‌کاربری اختصاصی EMUI ارزش خرید این مدل را دوچندان خواهد کرد. Honor Play 5X از نسل‌چهارم (۴G)، نسل سوم (۳G)، وای‌فای، بلوتوت ۴٫۱ و جی‌پی‌اس پشتیبانی می‌کند و تنها ۸٫۱۵ میلی‌متر ضخامت دارد. وزن این مدل، ۱۵۸ گرم است که تجربه استفاده از Honor Play 5X را لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

FCC-clears-the-Huawei-Honor-Play-5X.jpg

مدل ارزان‌قیمت این گوشی با ۲ گیگابایت به قیمت ۱۵۷ دلار و نسخه دیگری از آن با ۳ گیگابایت رم، تنها با پرداخت ۲۲۰ دلار قابل خریداری است. کاربران می‌توانند Honor Play 5X را در دو رنگ طلایی و نقره‌ای خریداری نمایند.

 [su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Huawei-Honor-Play-5X-visits-FCC-enroute-to-possible-stateside-launch_id76084″ background=”#07a467″]Phoenarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MMO110

خیلی دوست دارم بیاد تنها گوشی فلزی اثر انگشت دار با دوسیم کارت جدا از کارت حافظه هست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی