حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ارزان‌قیمت اوپو A33 با نمایشگر ۵ اینچی و تراشه اسنپدراگون ۴۱۰ رسماً معرفی شد

نوشته

8 سال قبل | 8 دیدگاه | ترنجی

شرکت اوپو، یکی از موفق‌ترین‌ برندهای چین است که در سال ۲۰۰۸ وارد عرصه تولید گوشی‌های هوشمند شد. به‌تازگی، این برند معروف از گوشی ارزان‌قیمت خود با نام اوپو A33 رونمایی کرد. جهت آشنایی بیشتر با این گوشی در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

اوپو A33 دارای یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل بوده و قلب تپنده آن در اختیار تراشه چهارهسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۴۱۰ کوالکام با فرکانس کاری ۱٫۲ گیگاهرتز برای هرهسته Cortex-A53 است. در بخش مشخصات‌فنی، این گوشی توسط یک رم ۲ گیگابایتی، ۱۶ گیگابایت حافظه‌داخلی و یک باتری ۲۴۰۰ میلی‌آمپری همراهی می‌شود.

از لحاظ عکس‌برداری، به‌نظر می‌رسد اوپو A33 حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد چراکه دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی، انتظارات را از این گوشی دوچندان خواهد کرد. ابعاد مدل ارزان‌قیمت جدید اوپو، ۱۴۲٫۷ در ۷۱٫۷ در ۷٫۵۵ میلی‌متر است و ۱۴۶ گرم نیز وزن دارد.

Oppo A33برروی اوپو A33 نسخه شخصی‌سازی شده سیستم‌عامل اندروید ۵٫۱ لالی‌پاپ مبتنی بر رابط‌کاربری ColorOS 2.1 اجرا می‌شود. امکانات ارتباطی این مدل شامل بلوتوث ۴٫۰، میکرو USB 2.0، نسل چهارم، وای‌فای و GPS/A-GPS است.

این گوشی ارزان‌قیمت در دو رنگ سفید و سیاه ارایه خواهد شد و حدودا ۲۳۵ دلار قیمت دارد. متاسفانه، فعلاً اوپو A33 تنها در چین عرضه شده و خبر رسمی درباره انتشار آن در بازارهای دیگر اعلام نشده است.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/entrylevel_oppo_a33_with_snapdragon_410_soc_launched-news-15139.php” target=”blank” background=”#29976c”]GSMArena [/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajjad

ترنجی یه پیشنهاد
امشب الکلاسیکو هست و بازدید کننده سایت کمه و بچه ها نمیتونن بحث کنن
بررسی زد۵ پرمیوم رو بزار فردا شب همه باشن

Sony Make.believe

ترنجی زحمت میکشه زودتر میذاره تا این مشکلم حل بشه نگرانش نباش . یک هفته شد. بررسی z5 premium ترنجی داره با ارزه بی سابقه سونی هم گام میشه .

صدرا مخملی

رو سایته عزیز

parhamc1

الان این ارزون؟با نصف این قیمت میشه گوشی های خیلی بهتری خرید.این که هم قیمت گوشی مثل وان پلاس x.اون کجا این کجا؟اتفاقا خیلی هم گرونه حتی نسبت به سامسونگ و اچ تی سی یا تیتر اشتباه زدین یا قیمت رو

KH

سلام
لظفا میشه چند سایت آنلاین معرفی کنید که بشه از یوتیوب دانلود کنم (بدون فیلتر شکن)

arabian men

کجاش ارزونه؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی