حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا امروز بیلد RTM برای اینسایدر‌های ویندوز ۱۰ موبایل منتشر می‌شود

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

پس از مدت‌ها انتظار٬ به احتمال زیاد امروز یا فردا قرار است بیلد جدیدی برای اینسایدر‌های ویندوز ۱۰ موبایل منتشر شود که طبق شواهد به‌دست آمده این بیلد نسخه‌ی RTM (نسخه‌ی نهایی مخصوص توسعه‌دهندگان) خواهد بود.

با ترنجی همراه باشید…

بیلد ۱۰۵۸۶ ویندوز ۱۰ که تحت عنوان Threshold 2 شناخته می‌شود چندی پیش برای کاربران ویندوز ۱۰ کامپیوتر منتشر شد و اگر نوبتی هم باشد٬ نوبت ویندوز ۱۰ موبایل است. البته Threshold 2 در ویندوز ۱۰ موبایل که به‌عنوان اولین نسخه‌ی رسمی این سیستم‌عامل شناخته می‌شود باید قبل از عرضه برای مصرف کنندگان محصولات مبتنی بر ویندوزفون مورد آزمایش نهایی قرار بگیرد و این نسخه اصطلاحا RTM شناخته می‌شود ٬ پیش از عرضه‌ی عمومی در دسترس شرکت‌های تولید کننده‌ی تلفن‌های ویندوزی و اینسایدر‌ها قرار می‌گیرد.

windows 10 mobile

ظاهرا Gabrial Aul در توییتر خود از کنایه‌ای بسیار جالب استفاده کرده که موجب شده است ما گمان کنیم٬ بیلد جدید ویندوز ۱۰ موبایل بزودی منتشر شود.

باید اعتراف کنم برای اولین بار در پس از خواندن خبری در تکنولوژی لبخند بر لبانم جاری شد! امیدواریم که پس از انتشار احتمالی بیلد ۱۰۵۸۶ ویندوز ۱۰ موبایل این لبخند بر لبان اینسایدر‌های ویندوز ۱۰ موبایل نیز شکل گیرد. زیرا این بیلد از لحاظ پایداری٬ سرعت و امکانات بسیار بسیار شبیه نسخه‌ی رسمی خواهد بود و این موارد آرزوی قلبی توسعه‌دهندگان ویندوز ۱۰ موبایل است.

نظر شما در این رابطه چیست؟ روز پر بیلدی را برای شما آرزومندیم!

[su_button url=”http://wmpoweruser.com/gabe-aul-teases-new-build-twitter/” background=”#29976c”]wmpoweruser[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ariae

سلام، چرا سایت ترنجی یک خبر گذاشته بود مبنی بر اینکه بیلد نهایی رو دارید و قابلیت هایی نظیر OTG و… در اون بیلد هست؟
فعلا که در بیلد نهایی خبری نیست..
احتمالا هدفتون جذب مخاطب بوده و آمار بازدید سایت رو بالا ببرین! من که دیگه به شخصه از سایتتون بازدید نمیکنم و به کسی هم پیشنهاد نمیکنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com