حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کونیگ‌زگ با مدل جدید سوپر ماشین آمد

نوشته

8 سال قبل | 9 دیدگاه | ترنجی

کونیگ‌زگ آگرا یکی از بحث برانگیزترین سوپر ماشین‌هایی بود که تا به حال تصور کرده بودیم، در آخرین پروژه‌ی ساخته شده توسط این کمپانی سوئدی با یک قدرت جادویی کونیگ‌زگ را متولد کرده‌اند که با توجه به گفته‌شان دارای ۱۵۰۰ اسب بخار با یک موتور هیبریدی (بنزینی-برقی) می‌باشد. فقط ۸۰ عدد از این هیولا تولید خواهد شد که قیمت هر کدام‌شان ۲ میلیون دلار خواهد بود و سال بعد به دست خریدارانش خواهد رسید.

کونیگ‌زگ (Koenigsegg) یک شرکت خودرو ساز سوئدی در زمینه خودرو های اسپرت است و کارخانه آن در شهر انگلهولم قرار دارد. این شرکت در سال ۱۹۹۴ میلادی تاسیس گردیده است. اولین خودرو ساخت این شرکت در سال ۲۰۰۲ مجوز تردد دریافت نمود و مدل ccx از سال ۲۰۰۶ به بازار عرضه شد.

کونیگ‌زگ رگرا تقریبا در تمامی ایالات متحده غیر قابل دسترس بود، اما آخرین نمونه‌ی اولیه‌ی کونیگ‌زگ چندین حسن بیشتر نسبت به نمونه قبلی دارد: دو تویت اخیر نشان دهنده‌ی این است که بدنه‌ی این خودرو دارای ویژگی جدید “پوسته خودکار” یا همان Autoskin است که بصورت الکتریکی می‌تواند تعدادی از اجزای بدنه را تغییر شکل دهد، چیز غیر قابل باوری نخواهد بود فقط سقف، صندوق عقب، ، در‌ها و شیشه‌ها تغییر خواهند کرد که وقتی همگی همزمان حرکت کردند شاهد چیز زیبایی خواهید شد. بخصوص فناوری درب‌های جدید کونیگ‌زگ خود یکی از قوی‌ترین ویژگی‌های این شرکت در دنیای خودرو است.

تویتر رسمی شرکت کونیگ‌زگ:

  • ما نامش را پوسته خودکار گذاشتیم. فکر می‌کنیم شما هم خوشتان بیاد !
  • پوسته خودکار می‌تواند همان‌گونه که درها را باز می‌کرد آنها را ببندد، شما درخواست کرده بودید؟ چرا که نه.

 

منبع: [su_button url=”http://www.theverge.com/2015/11/15/9732800/koenigsegg-regera-supercar-autoskin-video” background=”#189d5c”]theverge[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajjad

من دقیقا که هیچی اصلا نفهمیدم این پوسته خودکار چیه!

Sajjad

ممنونم صدرا جان
خسته هم نباشی 😉

raminrx7

اوففف
اماری از سقف سرعت و ۰تا۶۲ ندارین؟؟

matin7575

به گفته خود کونیگ‌زگ ۰تا۴۰۰ زیر ۲۰ ثاینیه

raminrx7

یا خود کونیگ زگ

bvb

۱۵۰۰ اسب بخار!!!! مگه هواپیماس؟؟!!

trojan

امارشو در بیارین ازین ۷۰ تا ۵۰ تاشو عربا میخرن…….
هههههههیییییییی
ابر ماشین که میگن این هستشااا

riofarina

یادش بخیر چند سال پیش بود فیلم bmw gina در اومده بود که تغییر شکل میداد،انگار ماشین زنده بود و دارای پوست!!!!!!!!!البته در حد ایده بود
http://www.aparat.com/v/lKakF/BMW_GINA_2008

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....